خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام ماندگاری در شیراز:

هدف استکبار جهانی از حمله به عراق و سوریه ایجاد تفرقه در امت اسلام است

حجت‌الاسلام ماندگاری با بیان اینکه دفاع از حق مظلومان در جهان اسلام وظیفه تمام افراد جامعه است گفت: دفاع از حرم، دفاع کردن از کودکان ستمدیده‌ای است که در طی جنگ‌های سوریه و عراق آسیب دیده و نیاز به کمک دارند.
کد خبر: ۸۶۷۳۰۸۰
|
۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۷
حجت‌الاسلام محمدمهدی ماندگاری  با بیان اینکه دفاع از حرم، دفاع کردن از ایران اسلامی و اسلام است اظهار داشت: اسلام خانه امن مسلمانان جهان و دفاع از حرم مانند دفاع کردن از خانه اسلامی است.

وی با بیان اینکه امروز جنگ میان کفر و اسلام است، افزود: هدف حمله استکبار جهانی آمریکا و صهیونیست، عراق و سوریه نبوده بلکه هدف اصلی آنها ایجاد تفرقه و جنگ در میان امت اسلام است.

این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه آمریکا و صهیونیست یک روز در قالب جنگ هشت ساله، جنگ اقتصادی و جنگ فرهنگی ظاهر می‌شوند تصریح کرد: مسلمانان باید با مطالعه روزانه آگاهی خود را نسبت به اقدامات استکبار بالا ببرند.

حجت‌الاسلام ماندگاری با اشاره به اینکه هرکس دغدغه‌ای نسبت به مشکلات جامعه اسلام و مسلمانان نداشته باشد مسلمان نیست گفت: جامعه اسلام نیاز به مسلمانان بی‌قرار و نگران دارد و دفاع از حرم نشانه وجود مسلمانان راستین است.

وی با بیان اینکه آب، حیات جسمی انسان‌ها و اسلام مایع حیات روح انسان است عنوان کرد: دفاع از حرم مانند دفاع از اسلام، ایران و انسانیت است و نباید مسلمین از این راه دور شوند.

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه ایران یکی از امن‌ترین و منسجم‌ترین کشورهای دنیا است اظهار داشت: اگر رزمندگان حرم در سوریه و عراق به مبارزه نپردازند باید در ایران و مرزهای ایران با گروه‌های تکفیری و استکبار مبارزه کنند.

حجت‌الاسلام ماندگاری با اشاره به اینکه عده‌ای فکر می‌کنند دفاع و کمک کردن به حرم باعث عقب افتادگی کشور می‌شود، تصریح کرد: حرم مانند دانشگاه و درمانگاه است و کسانی که به حرم اهل بیت می‌روند در راه کمک به اسلام و مسلمین قدم بر می‌دارند.

وی با بیان اینکه دفاع از حرم فقط به جنگ و مبارزه معطوف نمی‌شود گفت: دفاع زبانی از دستاورد‌های مبارزان و مدافعان حرم، گونه‌ای دیگر از دفاع حرم است که باید مسلمانان از این کار و راه فکری با زبان خود حمایت کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها