بیش از 1000 تنگستانی راهی مرقد مطهر امام می شوند

فرماندهی سپاه تنگستان گفت: با آماده سازی زمینه های لازم و کمک و همیاری ادارات و نهادهای شهرستان بیش از1000نفر در بخش مرکزی و ساحلی به حرم مطهر امام راحل اعزام می شوند.
کد خبر: ۸۶۷۳۰۲۴
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۸
به گزارش خبرگزاری بسیج در تنگستان؛ محمد علی ملاکی در جلسه ستاد گرامیداشت ارتحال امام شهرستان تنگستان گفت: زنده نگهداشتن یاد و خاطره امام راحل در زنده و پویا نگه داشتن نهضت آن امام راحل و حرکت پر شتاب انقلاب به سمت تعالی و پیشرفت نقش موثری خواهد داش که این مهم همه ساله در سالروز ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی تحقق می یابد.

وی تجدید میثاق با شهدا و ارمانهای امام از دیگر اهداف این سفر زیارتی چهار روزه عنوان داشت و گفت: عاشقان و دلدادگان خمینی کبیر به منظور دیدار با خلف آن امام همام رهبر فرزانه و مقام معظم رهبری امام خامنه ای نیز پا به این سفر معنوی می گذارند و بعیت مستحکم و استوار خود را دوباره با ولی امر مسلمین محکم تر از گذشته خواهند بست.

ملاکی گفت: ما برای ترویج روحیه انقلابی از هر کوششی دریغ نمی کنیم و سالروز ارتحال امام معیادگاه انقلابیون ایران اسلامی است تا به دشمنان بفهمانند که انقلاب و تفکر انقلابی هرگز کهنه نشده و هر روز پر نشاط تر از گذشته در میدان خواهد بود.

وی گفت: کاروان 500 نفره زیارتی بخش مرکزی تنگستان به وسیله 10 دستگاه اتوبوس به حرم مطهر امام راحل از دوازدهم خردادماه اردوی چهار روزه خود را آغاز و از اماکن زیارتی در استانهای فارس و قم و نیز شهر تهران دیدن خواهند کرد و با حضور در حرم مطهر امام مرقد مطهر پیر جماران را زیارت می کنند.

در این نشست فرماندار تنگستان نیز تصریح کرد: امام(ره) با ایجاد انقلاب اسلامی نه‌ تنها غرور ملت ایران که سال‌های متمادی مورد ظلم قرار گرفته بود را برگردانند بلکه سرنوشت کشور را هم تغییر داد.

غلامرضا ترک زاده گفت: حضرت امام(ره) باعث تجدید دوباره حیات اسلام و موجب شد تا جنبش‌های اخیری که در کشورهای اسلامی مشاهده می‌شود به پیروی از حرکت امام(ره) است.

وی افزود: حضرت امام موجب بازگشت اعتماد به نفس دوباره مسلمانان شد و الان هم انقلاب اسلامی در دنیا برای هم مسلمانان مورد قبول قرار گرفته است و این انقلاب را به‌عنوان الگویی برتر پذیرفتند.

فرماندار تنگستان عنوان داشت: انقلاب اسلامی ایران با نظام‌های دیگر که مبتنی بر تفکر مادی است تفاوت‌های زیادی دارد.

وی گفت: ماهیت و شکل‌گیری انقلاب اسلامی برخواسته از تفکر حضرت امام(ره) و اتحاد و همبستگی ملت ایران اسلامی بوده است.

ترک‌زاده خاطرنشان کرد: امام مرکز ثقل و همه اتحاد و یکپارچگی ملت مسلمان ایران اسلامی است.

فرماندار تنگستان عنوان داشت: همه خدمتگزاران امروز نظام جمهوری اسلامی ایران یاران دیروز حضرت امام(ره) بوده‌اند و همه بر این باورند که این شیوه کار و این روابط اجتماعی بر خواسته از یک تفکر است.

ترک‌زاده افزود: در سال جاری بیش از یک‌هزار نفر در قالب دو کاروان از بخش مرکزی و دلوار تنگستان به مرقد مطهر حضرت امام (ره) اعزام می‌شوند.

فرماندار تنگستان تصریح کرد: ادارات و نهادهای شهرستان همکاری لازم را با ستاد اعزام کاروان ارتحال حضرت امام(ره) در سپاه امام علی(ع) شهرستان و امام حسین(ع) بخش دلوار داشته باشند.

وی گفت: برای برگزاری مراسمات سالروز ارتحال حضرت امام(ره) و روز15 خرداد در شهرستان تمهیدات لازم با مشارکت مردمی اندیشه شود.

ارسال نظرات