دیدار امام جمعه وحدتیه با فرمانده حوزه مقاومت امام خمینی(ره) این شهر

امام جمعه وحدتیه به مناسبت شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و همچنین هفته معلم با فرماندهی و کارکنان حوزه مقاومت بسیج امام خمینی(ره) این شهر دیدار به عمل آورد.
کد خبر: ۸۶۷۲۹۹۳
|
۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتستان، فرمانده حوزه مقاومت امام خمینی(ره) به برنامه های عقیدتی-سیاسی در این هفته اشاره کرد و گفت:در هفته  عقیدتی سیاسی برنامه هایی مانند: برگزاری زیارت عاشورا ،سخنرانی فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه(ع) دشتستان قبل از خطبه های نماز جمعه وحدتیه،تجلیل از خادمین راهیان نور اجرا شد که نهادهای اداری و انتظامی همکاری و هماهنگی لازم را با ما داشته اند.

امام جمعه وحدتیه نیز به حفظ روحیه انقلابی و ایثارگری در جامعه اشاره کرد و یادآور شد:ما باید فرهنگ ایثارگری و شهادت طلبی را به نسل سوم و چهارم انقلاب منتقل کنیم و با آثار و وصیت نامه های شهدا آشنا باشند و انتقال این فرهنگ محدود به بسیج نمی شود و آحاد مردم را در بر می گیرد.

حجت الاسلام سید یعقوب موسوی فرمایشات مقام معظم رهبری در پیش گیری از نفوذ بیگانگان در جامعه را محور امور جامعه دانست و افزود: تا ندای رهبری در جامعه اسلامی وجود دارد به دشمنان اجازه نفوذ به کشور داده نخواهد شد و ما برای مقابله با دشمن همواره باید پیرو خط رهبری و مدافع انقلاب باشیم.

در پایان این دیدارفرماندهان پایگاههای وحدتیه همراه با امام جمعه به دیدار خانواده شهید احمدی رفتند.

انتهای خبر


 

ارسال نظرات