خبرهای داغ:

ورزشکار میانه ای در صدر رنکینگ پاراتکواندو ماه مه ۲۰۱۶ قرار گرفت

خبرگزاری بسیج: فدراسيون جهاني تكواندو، رنكينگ ورزشكاران پاراتكواندو را در ماه «مه» 2016 اعلام كرد كه از ايران پوررهنما، عزيزي(از میانه) و صادقيان پور در صدرجدول اوزان خود قرار گرفتند.
کد خبر: ۸۶۷۲۹۸۴
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، بر اساس رنکینگ اعلام شده از سوی فدراسیون جهانی تکواندو در ماه «مه» 2016، در وزن ۶۱- کیلوگرم سجاد جوانبخت با ۳۶/۱ امتیاز، هشتم است و تکواندوکاران مغولستان، آذربایجان و روسیه اول تا سوم هستند.

در وزن ۷۵- کیلوگرم مهدی پوررهنما، مقتدرانه و با ۱۹۰ امتیاز در صدرجدول جای دارد و تکواندوکاران روسیه و آلمان دوم و سوم هستند. در این وزن محمود جعفرزاده با ۱۰/۸ امتیاز در جایگاه بیستم است.

در وزن ۷۵+ کیلوگرم "اصغر عزیزی" با ۱۱۳/۲ امتیاز صدرجدول را در اختیار دارد و ورزشکاران کشورهای کرواسی و روسیه نیز دوم و سوم هستند. محسن عبدی نیز با ۲۴ امتیاز در رده دوازدهم جدول رده‌بندی جای دارد.

ولی در وزن ۶۱- کیلوگرم سعید صادقیان پور با ۱۳۸ امتیاز صدرنشین است و احمد نریمانیبا ۲۸/۰۸ امتیاز در جایگاه هفتم قرار دارد. هوگوپوشان مغولستان و ترکیه نیز به ترتیب دوم و سوم هستند.

محمود جعفرزادهنیز در وزن ۷۵- کیلوگرم پس از نماینده آذربایجان با ۱۱۸ امتیاز دوم است و روسیه در جایگاه سوم قرار دارد و در وزن ۷۵+ کیلوگرم احمد نریمانی و محمود جعفرزادهبه ترتیب با ۲۴ و ۱۴٫۴ امتیاز هفتم و هشتم هستند و ورزشکاران قزاقستان، آذربایجان و استرالیا در جایگاه اول تا سوم جدول رده بندی قرار دارند.

باتوجه به اینکه پاراتکواندو از سال ۲۰۲۰ به بازیهای پارالمپیک اضافه خواهد شد، این رنکینگ برای انتخاب نفراتی است که می‌توانند مجوز حضور در بازیهای پارالمپیک را به دست آورند ولی فدراسیون جهانی تکواندو هنوز در خصوص تعداد نفراتی که می‌توانند از طریق رنکینگ سیستم به بازیهای المپیک راه پیدا کنند، به جمع بندی نهایی نرسیده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها