خبرهای داغ:
به گزارش خبرنگار بسیج در هندیجان، پیش از ظهر یکشنبه مراسم آیین تودیع ومعارفه فرماندار هندیجان باحضور معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان ،فرماندار ماهشهر ،فرماندار هندیجان جدید سید مهران رفیعی ،فرماندار قبلی هندیجان احمد جعفری نسب ،امام جمعه و فرماندهان سپاه،گردان عملیاتی امام رضا ع و نیروی انتظامی و جمعی از مسؤلان محلی در سالن اجتماعات فرمانداری هندیجان برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۷۲۹۸۲
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۵
فرج الله خبیر در این مراسم تودیع و معارفه اظهار کرد:شهرستان هندیجان با وجود مشکلات زیاد که از مناطق محروم استان خورستان بشمار می رود ولی دارای ظرفیت ها و استعداد های مناسبی در زمینه های گردشگری ،صیادی و تجارت ،کشاورزی ،صنایع دستی در موقعیت مناسب جغرافیای  مرزی  در همجوار استان بوشهر است.
وی افزود:کارهای خوبی فرماندار قبلی هندیجان احمد جعفری نسب در رونق اقتصاد هندیجان انجام داده که امیدوارم با معرفی فرماندار جدید  هندیجان سید مهران رفیعی شتاب بیشتری در   زمینه های ته لنجی و تجاری با مشارکت های بخش خصوصی درجذب سرمایه گذار شاهد توسعه  اقتصاد شهرستان هندیجان باشیم. وی بابیان تعامل بین دستگاه های اجرایی شهرستان با فرماندار هندیجان گفت:فرماندار وظیفه دارد بر عملکرد تمام دستگاه های شهرستان  نظارت داشته و برای بهبود معیشت مردم گام های تأثیر گذار بردارد وهمچنین مسؤلان ادارات با برنامه ریزی تعاملی با فرمانداری داشته باشند .
 خبیر معاون سیاسی اجتماعی سیاسی استاندار ی خوزستان عنوان کرد: جای تقدیر وتشکر دارد از مردم که در انتخابات حماسه بزرگی خلق نمودند وبا حضور حداکثری در دور اول و دور دوم نمایندگانی را با رای قاطع روانه مجلس شورای اسلامی ومجلس خبرگان رهبری نمودند.
وی با اشاره به رسالت مهم خبرنگاران بیان کرد:در سایت های مجازی و خبرگزاری ها بعضی ها شایع نمودند که فرماندار هندیجان عزل شده که این تفکر و این خبر اشتباه هست و جابجایی فرمانداران یا مسؤلان یک امر طبیعی است وبنابه نیاز موقعیت ها این جابجایی ها صورت می گیرد و خبرگزاری ها وسایت های مجازی در انتشار خبر دقت نمایند تا به کسی بی احترامی نشود.
در ادامه تودیع ومعارفه فرماندار هندیجان امام جمعه هندیجان حجت الاسلام والمسلمین  علی شمیل پور گفت:ما در کنار دولت دبیر وامید هستیم ولی انتظار داریم با همکاری استاندار و فرماندار جدید به فکر رفع مشکلات صیادان و کشاورزان هندیجان باشند.
وی افزود:بیش از ۲۰۰نفر جوان صیاد مدتی شده دچار مشکل شده که اجازه ندارند به دریا بروند تقا ضا دارم مشکل این قشر زحمتکش سریع حل بشود که ۸۰درصد مردم هندیجان از راه صید و صیادی وحتی کشاورزی امران معاش می کنند.
در ادامه فرماندار قبلی احمد جعفری نسب در مورد روند روبه رشد کارهای اقتصادی و متمرکز شدن بعضی ادارات در هندیجان تصریح کرد:خیلی اداراتی که نیاز بود در هندیجان مستقر شده از جمله پلیس بعلاوی ده و با پیگیرهای مستمر در هفته های آینده اداره ثبت واملاک راه اندازی می شود تمام کارها انجام شده و ساختمان این اداره آماده  است.
 وی بابیان همکاری خوب ادارات و هموار شدن کارها درهندیجان گفت:بیش از دو سال در خدمت مردم  هندیجان بودم و با تعامل با مسؤلان ادارات ۵۰درصد کارها هموار شده که بعضی از این کارها نیاز به پیگیری دارد.
در ادامه این گزارش سید مهران رفیعی فرماندار جدید در باره مشکلات هندیجان گفت:با مطالعاتی که انجام شده شهرستان هندیجان می تواند یکی از قطب های اصلی در تمام زمینه ها باشد ولی یک فرماندار زمانی موفق هست که تمام دستگاه ها کمک وهمکاری داشته باشند که  ضمن خسته نباشی به جعفری نسب فرماندار قبلی هندیجان از همه مسؤلان خواستارم که همکاری نمایند تا شهرستان در تمام زمینه پیشرفت داشته باشد.
در پایان مراسم معارفه فرماندار جدید سید مهران رفیعی توسط معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان اجرا و از زحمات بیش از دوساله احمد جعفری نسب فرماندار قبلی هندیجان تقدیر وتشکر شد.  
ارسال نظرات
پر بیننده ها