هفته ماقبل پایانی لیگ برتر؛

تراکتورسازی تبریز، استقلال تهران را شکست داد

از هفته بیست و نهم لیگ برتر، تراکتورسازی تبریز در ورزشگاه آزادی تهران میهمان استقلال این کلانشهر بود که در پایان، 3 بر2 این تیم را شکست داد.
کد خبر: ۸۶۷۲۹۷۱
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، تراکتورسازی تبریز در بازی های همزمان امروز(ساعت 18:00) در حالی به مصاف استقلال تهران می رفت که برای آسیایی شدن، نیاز مبرمی به سه امتیاز این بازی داشت.

شاگردان پرویز مظلومی در تیم استقلال تهران نیز برای ماندن در کورس قهرمانی، محکوم به شکست تراکتورسازی در این بازی خانگی بودند.

بازی از سوی بازیکنان استقلال بهتر آغاز شد و بازیکنان این تیم در دقیقه 14 توسط محمدامین حاج محمدی به گل رسیدند تا نتیجه به سود تیم میزبان 1 بر صفر شود.

تراکتورسازی برای جبران گل خورده، بازی را هجومی دنبال کرد و با گلزنی آگستو سزار و سروش رفیعی در دقایق 21 و 42 نتیجه را 2 بر 1 کرد.

نیمه نخست 2 بر 1 به سود تراکتورسازی به پایان رسید.

نیمه دوم از سوی بازیکنان استقلال هجومی آغاز شد و چیزی از بازی در نیمه دوم نگذشته بود که با گلزنی سجاد شهباززاده در دقیقه 47 کار را به تساوی 2 بر 2 کشاند.

دقیقه 79، آلویز نانگ با گلزنی در این بازی، یکبار دیگر تراکتورسازی را 3 بر 2 پیش انداخت.

در نهایت این بازی با برد 3 بر 2 تراکتورسازی تبریز به پایان رسید تا این تیم با 48 امتیاز همچنان برای گرفتن سهمیه آسیا امیدوار باشد.

استقلال تهران نیز با این شکست و با 51 امتیاز به رده سوم جدول سقوط کرد.

در دیگر بازی امروز نمایندگان تبریزی، گسترش فولاد تبریز در یک بازی خانگی، 4 بر 2 نتیجه را به پرسپولیس تهران واگذار کرد تا با 38 امتیاز در رده هشتم جدول جای گیرد.

در دیگر بازی های امروز، نتایج زیر به دست آمد؛

پدیده خراسان 0 – استقلال خوزستان 1

نفت تهران 2 – فولاد خوزستان 1

استقلال اهواز 1 – سایپا تهران 2

ملوان بندر انزلی 1 – صبای قم 0

راه آهن 1 – سپاهان اصفهان 0

ذوب آهن اصفهان 3 – سیاه جامگان 1

ارسال نظرات
آخرین اخبار