معاون هماهنگ‌کننده سپاه شهدای آذربایجان غربی؛
معاون هماهنگ‌کننده سپاه شهدای آذربایجان غربی از اعزام 12000 نفر به حرم امام راحل در سالگرد ارتحال رهبر کبیر انقلاب خبر داد.
کد خبر: ۸۶۷۲۹۵۷
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۶
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سرهنگ پاسدار جلیل وحیدی در جلسه ستاد بزرگداشت سالگرد ارتحال امام راحل(ره) آذربایجان غربی که در سالن شهید نیکخواه ارومیه با حضور معاون سیاسی، امنیتی استاندار آذربایجان غربی برگزار شد، گفت: 65 درصد از زائران امسال برادر و 35 درصد را خواهران تشکیل می‌دهند و طرح اعزام در عرض سه روز از 13 تا 15 خردادماه 95 با اعزام 257 کاروان با هزینه کرد یک میلیارد و 260 میلیون تومان اجرا می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار آذربایجان غربی نیز در این جلسه گفت: عزت مسلمین به ویژه کشور اسلامی ایران در جهان نتیجه رهنمودهای داهیانه امام خمینی(ره) و انقلاب اسلامی است که اسلام ناب را به جهان معرفی کرد.

علیرضا رادفر، معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان غربی در این جلسه ضمن تبریک فرا رسیدن اعیاد شعبانیه، اظهار داشت: این ایام فرصت مناسبی است تا برای ورود به ماه میهمانی الهی به تزکیه نفس و آماده سازی قلب و روح پرداخت.

وی با اشاره به جایگاه رفیع امام راحل(ره) در جهان اسلام افزود: عزت مسلمین به ویژه کشور اسلامی ایران در جهان نتیجه رهنمودهای داهیانه امام خمینی(ره) و انقلاب اسلامی است که اسلام ناب را به جهان معرفی کرد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به تشکیل دولت جعلی اسلامی در منطقه و شیوع جنایات و درگیری‌های شدید در این کشورها، گفت: غرب اسلام جعلی را در برابر اسلام ناب قرار داده و با این روش در تلاش است تا مانع از گسترش دین اسلام در جهان شود.

وی به اهداف چند منظوره غرب در منطقه اشاره و اضافه کرد: هر چند که غرب اهداف مختلفی از جمله سیاسی و اقتصادی را در منطقه دنبال می‌کند، اما کریه جلوه دادن چهره اسلام در جهان با ساخت یک اسلام جعلی در منطقه از مهمترین اهداف غرب است.

رادفر عزت ایران اسلامی را مدیون انقلاب اسلامی دانست و ادامه داد: بر اساس بیان مقام معظم رهبری انقلاب اسلامی در هیچ جای جهان بدون نام و یاد امام خمینی(ره) شناخته شده نیست.

وی به اعزام زائران حرم امام راحل(ره) در سالگرد ارتحال ایشان اشاره و اضافه کرد: دستگاههای مختلف باید پس از اعزام زوار به مراسم معطوف بوده و به بازشناسی آموزههای امام راحل(ره) و اهداف الهی ایشان بپردازند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان غربی گفت: طرح اسلام ناب و معرفی آن به جهان با پیروزی انقلاب اسلامی شروع شده و ما باید ادامه‌دهنده این مسیر باشیم.

وی به تبیین درست اندیشه‌های امام راحل(ره) در جهان اشاره و تصریح کرد: نباید با نگاههای سیاسی اندیشه و راه روشن امام راحل(ره) را به حاشیه رانده و محدود کنیم.

این مسؤول با فرا جناحی خواندن مسیر امام خمینی(ره)، خاطرنشان کرد: هر چند که امام راحل(ره) همواره به عملکرد جناحها دقت داشته و در موارد لزوم آنها را مورد عتاب قرار می‌دادند، اما همواره عملکرد حضرت امام(ره) فراجناحی بود.

در این جلسه به بررسی میزان آمادگی نهادهای مختلف برای اجرای هر چه بهتر مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره) پرداخته و برنامه‌ها و تدابیر لازم برای اجرای دقیق این مراسم در نظر گرفته شد.

ارسال نظرات