خبرهای داغ:
عضو شورای شهر ارومیه تاکید کرد

لزوم توسعه اقدامات شرکت‌های خدمات‌رسان در مناطق محروم ارومیه

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: باید برای توسعه اقدامات شرکت‌های خدمات‌رسان در مناطق محروم ارومیه گام برداشت.
کد خبر: ۸۶۷۲۹۴۷
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۳
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، محمد ستارپور اظهار داشت: در راستای توسعه دامنه خدمات به مناطق کم‌برخوردار و محروم ارومیه گام برداشته می‌شود که در این زمینه مصوبه شورای اسلامی شهر ارومیه را داریم.

وی با اشاره به اینکه در برخی نقاط ارومیه محله‌هایی با 100 واحد مسکونی هستند که تعدادی از صاحبان املاک نسبت به تامین آب، برق، گاز و ... اقدام کرده‌اند، ولی صاحبان برخی منازل هنوز در این زمینه اقدام نکرده‌اند، ادامه داد: برای جلوگیری از توسعه دامنه انشعابات خارج از شبکه به عبارت دیگر قاچاق تمهیدات لازم اتخاذ کرده‌ایم.

ستارپور با بیان اینکه برای محدود شدن دامنه انشعابات قاچاق و سرقتی نیز تدابیر لازم اتخاذ کرده‌ایم، اضافه کرد: با در پیش گرفتن چنین روشی به سیستم انشعابات و خدمات شهرستان به طور جدی آسیب وارد می‌شود، بنابراین باید برای ساماندهی این موارد گام برداشته شود.

رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه با اظهار اینکه برای مساعدت به خانواده‌های ساکن در این مناطق جهت بهره‌مندی از خدمات تمهیدات لازم اتخاذ شده است، گفت: شورای اسلامی شهر در این زمینه مصوبه قانونی هم دارد.

ستارپور اضافه کرد: در مناطق قولنامه‌‌ای واقع در محدوده قانونی شهر که از طرف شرکت‌های خدمات‌رسان از جمله برق، آب، فاضلاب و گاز نسبت به احداث شبکه اقدام شده است، مشکلی در ارتباط با واگذار انشعاب از نظر سیستم فنی وجود ندارد، برای جلوگیری از استفاده غیرمجاز افراد به دنبال پیشگیری از بروز خسارت به تاسیسات شهری تمهیدات لازم اتخاذ شده است.

وی ادامه داد: بنابراین شهروندانی که تاکنون موفق به اخذ انشعاب قانونی نشده‌اند، از طریق شرکت‌های خدمات‌رسان مساعدت موردنیاز در واگذاری انشعاب صورت می‌گیرد.

وی با اظهار اینکه توسعه غیرمجاز گاز، آب و برق به شبکه‌های خدمات شهری به طور قطع آسیب می‌رساند، بیان داشت: باید در راستای رفع مشکلاتی از این دست تعامل و هماهنگی لازم بین دستگاه‌های اجرایی مختلف شکل بگیرد.

رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه در بخش پایانی سخنان خود نام‌‌گذاری سال جدید با عنوان «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» توسط رهبر معظم انقلاب را مورد اشاره قرار داد، گفت: اقدام اساسی برای جامه عمل پوشاندن به برنامه‌ها و تحقق یافتن منویات رهبری باید صورت پذیرد.

ارسال نظرات