فرمانده انتظامی استان آذربایجان‌ غربی گفت: ۲۱۰ کیلوگرم پیش‌ساز شیشه از نوع افدرین در محور ارومیه-تبریز کشف شد.
کد خبر: ۸۶۷۲۹۴۰
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۷
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سردار ناصر اصلانی اظهار داشت: به دنبال خبری مبنی بر حمل مواد مخدر در محور ارومیه-تبریز به وسیله یک دستگاه خودروی پیکان وانت رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان آذربایجان‌ غربی گفت: در این رابطه با انجام اقدامات اطلاعاتی خودروی مورد نظر در محور اعلامی شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه توقیف شد.

وی تصریح کرد: در بازرسی از این خودرو 210 کیلوگرم پیش‌ساز مواد مخدر صنعتی از نوع افدرین کشف شد و در این باره یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

اصلانی از کشف 180 هزار نخ سیگار قاچاق در ایست بازرسی دارلک خبر داد و بیان کرد: در این رابطه یک نفر دستگیر شد و در این زمینه برخورد با پدیده قاچاق وظیفه همگانی است و همه باید در این زمینه تلاش و کوشش کنند.

فرمانده انتظامی استان آذربایجان‌ غربی افزود: دستگیری سارق حرفه‌ای با 15 فقره سرقت در ارومیه، توقیف سواری پژو با بیش از 52 میلیون ریال خلافی در نقده، توقیف خودرو‌های حامل البسه قاچاق میلیاردی در ماکو و نیز کالای پزشکی قاچاق در ابواوغلی خوی از سایر اقدامات پلیس استان در چند روز گذشته بوده است.

ارسال نظرات