خبرهای داغ:
مسئول بسیج سازندگی میاندوآب گفت: بسیج سازندگی میاندوآب در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی در سال گذشته 150 طرح را در قالب اقتصاد مقاومتی و 35 طرح اشتغال زایی را به مرحله اجرا درآورده و در این زمینه پیشتاز بوده است.
کد خبر: ۸۶۷۲۹۳۴
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۲
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سرهنگ پاسدار جعفر علی نژاد با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی یکی از اهداف بسیج سازندگی در سال های گذشته بوده است، اظهار کرد: بسیج سازندگی در این راستا در سال گذشته 150 طرح را در قالب اقتصاد مقاومتی اجرا کرده وپیشتاز بوده است.

مسئول بسیج سازندگی میاندوآب با تاکید بر اینکه باید اقتصاد مقاومتی را در اقدام و عمل تحقق بخشیم، گفت: بسیج سازندگی میاندوآب، اقتصاد مقاومتی و فراهم کردن زمینه اشتغال زایی با رویکرد حکایت از تولید داخلی را اولویت کاری خود در سال های گذشته قرار داده و امسال نیز در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی در عمل می کند.

مسئول بسیج سازندگی میاندوآب با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب در سال های گذشته بارها بر لزوم توجه به تولید داخلی و اقتصاد مقاومتی تاکید کرده اند، افزود: باید از ظرفیت های داخلی برای توسعه اقتصاد استفاده کرد و طرح های اقتصاد مقاومتی در میاندوآب نیز در راستای تحقق فرامین مقام معظم رهبری و با هدف فراهم کردن زمینه های اشتغال برای جوانان با استفاده از ظرفیت ها و توانمندی های داخلی اجرا شده اند.

وی با بیان اینکه سال گذشته 150 طرح اقتصاد مقاومتی و 35 طرح اشتغال زایی در میاندوآب اجرا شده است، گفت: این طرح ها در زمینه های مختلف از جمله پرورش مرغ ماکیان، بوقلمون، پرورش قارچ خوراکی، زنبور عسل، شیلات، کود ورمی کمپوست و ایجاد مشاغل خانگی بوده و امسال نیز این روند را ادامه می دهیم.

علی نژاد با اشاره به افزایش 50 درصدی طرح های اقتصاد مقاومتی امسال در میاندوآب، اظهار کرد: طرح های اقتصادمقاومتی با هدف معرفی الگوهای اشتغال به جوانان و بالا بردن سطح تولیدات داخلی با توجه به رویکرد اقتصاد مقاومتی اجرا شده و تاکنون با بهره مندی از این طرح ها در سال گذشته زمینه برای اشتغال 200 به صورت مستقیم و بیش از 300 نفر به صورت غیرمستقیم فراهم شده است.

مسئول بسیج سازندگی میاندوآب تصریح کرد: برای اجرای این پروژه ها در مجموع 20میلیارد ریال تسهیلات بانکی به مجریان آنها پرداخت شده و زمینه اشتغال پایدار برای این افراد فراهم شده است.

علی نژاد اظهار کرد: علاقمندان می توانند با مراجعه به بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب و معرفی طرح از تسهیلات اقتصاد مقاومتی بهره مند شوند.

ارسال نظرات