خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بوکان گفت:بعثت پیغمبر اسلام و برانگیخته شدن آن حضرت به مقام عالى نبوت و خاتمیت، حساس‏‌ترین فراز تاریخ درخشان اسلام است.
کد خبر: ۸۶۷۲۹۱۷
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۳
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، همزمان با بعثت حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی (ص)، مراسم جشنی به همین مناسبت به همت روابط عمومی و تبلیغات با حضور باشکوه پایوران کادر و وظیفه سپاه بوکان در محل حسینیه امام خمینی (ره) این سپاه برگزار گردید.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بوکان ضمن سخنانی با تبریک بعثت حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی (ص)گفت: بشر در آغاز داراي زندگي اساس و جامعه اي ابتدايي بود و چون به تدريج بر تعداد افراد افزوده شد، بين آنان بر اثر تضاد منافع، اختلافات رخ داد، از اينرو نيازمند راهنما و قانون شدند و برهمین اساس، يكي از اهداف بعثت انبيا(ع) به بيان قرآن كريم بر طرف كردن تنازع و كشمكش بين مردم مي باشد.

حجت الاسلام تقی خدایی فام با تشریحاهداف بعثت گفت:یکی از اهداف بعثت رسولان الهي به ويژه رسول اكرم(ص)، فراهم كردن شرايط براي قيام مردم به عدل و داد است و بدين منظور پيامبران(ع) با تجهيز شدن به دلايل روشن، كتاب هاي آسماني و ميزان سنجش حق از باطل، مأموريت يافته اند تا در راستاي برقراري قسط و عدل در جامعه تلاش نمايند.

وی تصریح کرد:بعثت پيامبر اكرم (ص) به عنوان سر سلسله قافله انبيا (ص) عالي ترين موهبتي است كه پروردگار عالميان به بشر ارزاني داشته تا از رهاورد آن، جان ها از پليدي هاي شرك و گناه زدوده شود و با ترتيب نقوس درپرتو تعليم كتاب آسماني و اسرار و معارف ديني، قسط و عدل درجامعه انساني حكمفرما گردد و اختلافات كه سر منشأ جز جهل ، ناداني ، دنيا دوستي و خودخواهي ندارد، برطرف شود و آدمي به عروج بر فراز آسمان عبوديت و كمال نايل گردد.

حجت الاسلام خدایی فام در پایان گفت: واقعه‌ى عظيم بعثت، با وجود گذشت قرنهاى متوالى و اظهار نظر متفكران و انديشمندان عالم، همچنان شايسته و در خور تأمل از جوانب مختلف است.

ارسال نظرات