مازندران قهرمان پرور بار دیگر خود را برای میزبانی از آلاله‌های سرخ زینبی و مدافعان حرم آماده کرده و بانک هل من ناصر ینصرنی سر می‌دهد.
کد خبر: ۸۶۷۲۸۲۱
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۳


خبرگزاری بسیج مازندران، زمان مقاومت فرا رسیده بود و بار دیگر کاروان عشق و شهادت از نینوا تا شام به دنبال عاشقانی واقعی و پا درکابانی حقیقی می‌گشت.

بانگ هل من ناصر ینصرنی مظلومان شیعه از سوریه بلند شده بوده و عده ای رادمرد از دیار شیرمردان آهنی، از جنس عشق پرواز را از نو به خاکیان آموختند.

مدافعان حرم زینبی، عباس وار خون غیرتشان در رگ جوشید و برای دفاع از حریم آن  فریادرس ظهر عاشورا قیام خود را در جنگ با تکفیریان آغاز کردند.


داعشیانی سنگ دل و تا بن دندان مسلح که لابی‌های صهیونیستی تقویت قوایشان را برعهده می‌گیرند و سعودی‌ها راه را برای تازیدن به اسلام ناب محمدی هموار می‌سازند.

خبر شهادت مظلومانه فرزندان مازندران در خان طومان موجی از  تاثر را در سرزمین علویان گسترانیده است.

خون سرخ شهادت آن دلیران دشتستان رگ‌های غیرت را دوباره در شریان‌های جامعه به جوش آورده است و اینک مردم مازندران خود را برای خلق حماسه ای ماندگار در استقبال از گوهران یگانه ایثار آماده می‌کنند.

امروز هرجای این مازندران قهرمان پرور که قدم برداری، عکس شهدا بود که دست به دست در گوشی‌های تلفن همراه آه از نهاد پیرو جوان مازنی برمی‌آورد و همه با خانواده‌های داغدار شهدای مدافع حرم مازندران همدلی و همبستگی دیگر داشتند.

عزم برای تشییع آلاله‌های نورانی شکل گرفت

دلشوره اما پابرجاست و دست‌ها برای مدافعان حرم مازندران که در محاصره داعشیان قرار گرفته است به درگاه خدای رحمان دراز شده است.

خانه‌های شهدای مدافع حرم در مازندران با انتشار اسامی در شهرهای مختلف استان کانون رفت و آمد قرار گرفته و گزارش‌ها حکایت دارد که تلاش برای انتقال جانبازان و مجروحان برای انتقال شهدا به میهمن اسلامی ادامه دارد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها