مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس زنجان خبرداد

۰انتشار 30جلد کتاب با موضوع دوران دفاع مقدس در زنجان

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس زنجان گفت:امسال با همکاری دستگاه‌های ذیربط از جمله شهرداری، ۳۰ جلد کتاب با موضوع دوران دفاع مقدس در زنجان چاپ و منتشر می‌شود.
کد خبر: ۸۶۷۲۸۰۹
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۸
به گزارش خبرنگار خبرگزار بسیج زنجان، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان در جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس با اشاره به اینکه ما باید در برابر شهدا ادای دین کنیم، گفت: امسال با همکاری دستگاه‌های ذیربط از جمله شهرداری ۳۰ جلد کتاب با موضوع دوران دفاع مقدس در زنجان چاپ و منتشر می‌شود.

علی مهدیخانی افزود: متاسفانه تابلوی مشخصی از حضور جامع جهاد سازندگی استان زنجان و نقش موثر دستگاه‌ها و سازمان‌هایی نظیر دانشگاه علوم پزشکی، سپاه و بسیج و سایر در دوران هشت سال دفاع مقدس نداریم.

وی با اشاره به اینکه ما باید در برابر شهدا ادای دین کنیم، اظهار داشت: امسال با همکاری دستگاه‌های ذیربط از جمله شهرداری 30 جلد کتاب با موضوع دوران دفاع مقدس در زنجان چاپ و منتشر می‌شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان بیان اینکه متاسفانه تحقیقات و پژوهش‌های انجام گرفته در حوزه دفاع مقدس در زنجان 20 جلد و حتی کمتر بوده است، عنوان کرد: این موضوع حکایت از آن دارد که حتی پس از جنگ هشت ساله عراق علیه ایران در طول سال یک کتاب هم در این حوزه در استان زنجان چاپ و منتشر نکرده‌ایم.

مهدیخانی هدف از تشکیل شورای هماهنگی حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس در زنجان را هم‌افزایی و تقویت فعالیت دستگاه‌ها در حوزه فرهنگ و ارزش‌های دفاع مقدس با توجه به توطئه‌های دشمنان نظام اسلامی در برنامه‌های مربوط به تهاجم فرهنگی و به تعبیر مقام معظم رهبری شبیخون فرهنگی دشمن اعلام کرد.

وی با اشاره به تلاش‌های حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان در زمینه مقابله با تهاجمات فرهنگی دشمنان گفت: معتقدیم ترویج فرهنگ دینی و اسلامی و ارزشهای هشت سال دفاع مقدس در جامعه می‌تواند توطئه‌های دشمنان را خنثی کند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان با بیان اینکه مردم زنجان 3 هزار شهید سرافراز را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده است بر لزوم گردآوری رشادت‌های رزمندگان زنجانی در جبهه‌های جنگ در تمامی عرصه‌ها تاکید کرد.

ارسال نظرات