فرمانده سپاه کربلا انتشار غیر موثق و عجولانه اخبار بویژه اخبار مربوط به اسامی و عناوین شهدا و جانبازان و یا حتی اسرای احتمالی مدافع حرم را کاری ناپسند و موجب بهره برداری هوشمندانه دشمنان بعنوان دام بزرگ دانست.
کد خبر: ۸۶۷۲۷۸۴
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۰



خبرگزاری بسیج مازندران، سردار بابایی در گفتگو با خبرگزاری بسیج مازندران در خصوص شهدای مازندرانی مدافع حرم در خان طومان سوریه گفت: اخباری مبنی برشهادت و یا جانبازی نیروهای مازندرانی مدافع حرم در سوریه رسیده است.

فرمانده سپاه کربلا اظهار کرد: اولا از روزی که انقلاب اسلامی با هدف مقدس  ریشه دوانید، این انقلاب  در تظاهرات و مبارزات علیه شاه در قم، تهران، ورامین و ... با نثار خون شروع شد و هزاران شهید هم در این موضوعات ناپدید شدند.

سردار بابایی افزود: در جنگ تحمیلی هم هر روز شهدایی تقدیم نظام اسلامی می شدند و گاها تا هزار شهید هم در روز به فوض عظمی می رسیدند، لذا برای ملتی که شهادت دارد این تازگی ندارد.

فرمانده سپاه کربلا یاد آور شد: شهادت افتخاری بزرگ برای جامعه اسلامی است و از خداوند می خواهیم تا همه ما را در زمره شهدا قرار دهد.

سردار بابایی بیان کرد: اگر شجاعت، مقاومت و دفاع انقلاب اسلامی نیروهای ما از مظلومان سوریه، عراق و... در مقابل تکفیریها، داعشی ها و مزدوران استکبار و صهیونیزم نبود امروز دراستانهای غربی درگیر نبرد با دشمنان اسلام بودیم، زیرا نقشه دشمنان از راه اندازی جنگ در سرزمینهای سوریه، عراق، یمن و... ساقط کردن انقلاب اسلامی ایران با اجرای طرح تسلط بر غرب آسیا(خاورمیانه) است.

رزمنده دفاع مقدس نصب عکس شهدای مدافع حرم در جا جای کشور را حرکتی برای ارج نهادن به مقام این شهدا دانست و ادامه داد: حتی نصب تصاویر شهدای مدافع حرم در منزل، موجب می شود تا همواره یاد فداکاری و رشادت این غیور مردان از خود گذشته در دلها زنده بماند و بدانیم که اگر اقدام این شهدا در سوریه برای دفاع از حرم و اسلام نبود ما امنیتی نداشتیم و آنرا مدیون شهدای گرانقدر و خانواده های این عزیزان هستیم.

فرمانده سپاه کربلا یادآور شد: هدف پاسداری یعنی دفاع از ارزشهای انقلاب اسلامی و شهادت در این راه نه تنها خللی در جامعه ایجاد نمی کند بلکه شهادت توام با سلامت در دین را بهترین راه رسیدن به باری تعالی، ائمه معصومین (ع) و شهدای کربلا قلمداد می شود .

سردار بابایی اظهار کرد: فوض شهادت مبارک است و فقط نصیب صالحین، متقین مجاهد و مردان خدا می شود لذا گریه در مراسم شهدا گریه فراق از متقین مجاهد است نسبت به تنها گذاشتن ما .وی با نقل روایتی از پیامبر(ص) در مورد شهادت امیر المومنین (ع) گفت: وقتی پیامبر(ص) نوید شهادت حضرت علی(ع) را داد امیرالمومنین (ع) پرسید آیا شهادتم با سلامت در دینم اتفاق می افتد که پیامبر اسلام(ص) فرمودند آری، و آن سبب گشت تا در شب نوزده ماه رمضان، مولا علی(ع) پس از ضربت ندا داد که «فزت ورب الکعبه».

وی خاطر نشان ساخت: حفظ، گسترش و تقویت روحیه حماسی، مقاومت و دشمن ستیزی ادامه راه شهدا انقلاب اسلامی، مدافع حرم و سید الشهداء (ع) است ونباید کار دیگری که با این روحیه منافات دارد انجام شود.

فرمانده سپاه کربلا، انتشار غیر موثق و عجولانه اخبار بویژه اخبار مربوط به اسامی و عناوین شهدا و جانبازان و یا حتی اسرای احتمالی مدافع حرم را کاری ناپسند و موجب بهره برداری هوشمندانه دشمنان بعنوان دام بزرگ دانست و افزود: دشمن با زیرکی خاص با انتشار تصاویر نیروهایی که به ضرب گلوله یا امواج سلاح های جنگی هوش خود را از دست داده و ظاهرا بی جان گشته اند، قصد دارد در فضای مجازی کسب اطلاعات کند، لذا فرزندان انقلابی و دلسوز نظام، در رسانه ها مراقب ترفند دشمنان باشند.

سردار بابایی ایستادگی در برابر دشمن را راه و رسم به ارث رسیده از مکتب اسلام و امام حسین(ع) دانست و یادآور شد: مسلمان واقعی نه تنها تن به ذلت نمی دهد بلکه با استقامت و ایستادگی در برابر ظلم استکبار را سرلوحه مرام انقلابی خود می کند و در این راه یا به فیض عظمی نائل می گردد و یا دشمن را نابود می سازد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها