مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان:
پیشکسوتان همواره افتخار و اعتبار ورزش استان زنجان بوده اند.
کد خبر: ۸۶۷۲۷۵۲
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۸
به گزارش خبرنگار خبرگزار بسیج زنجان، مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان در افتتاحیه نمایشگاه 80 سال ورزش زنجان به روایت تصویر در بخشی از این مراسم افتخارات ورزشی استان را مدیون و مرهون حمایتهای معنوی پیشکسوتان برشمرد و گفت: انجمن پیشکسوتان به عنوان بازوان اداره کل همیشه حامی و پشتیبان ورزش استان بوده و خواهد بود.

حسینی در ادامه با اشاره به اینکه پیشکسوتان همواره افتخار و اعتبار ورزش استان بوده اند و این نمایشگاه در راستای شناساندن تاریخچه ورزش استان در گذر زمان به جوانان و ورزشکاراننسل جدید برگزارمی گرددابراز امیدواری کرد و افزود: بازدید از این نمایشگاه در اذهان عمومی مردم استان خاطره انگیز بوده منجر به ترغیببیش از پیش جوانان به ورزش وتوسعه و گسترش ورزش همگانی و قهرمانی در سطح استان گردد.

وی همچنین حضور پیشکسوتان در ورزش را پیوند دهنده و انسجام بخش برشمرده و درجهت ارتقاءورزش موثردانست و اظهارداشت: ریشه تنومند وبا ارزش ورزش هر استان پیشکسوتان آن هستند و با اجتماع در خانه ای کوچک اما روحی بزرگ همواره منشاء خیر و برکت می باشند و با توجه به اینکه این عزیزان ریشه در خاک این استان دارند رسالت حضور در ورزش و هدایت آن را به دوش می کشند.

حسینی با بیان اینکه رویکرد اصلی اداره کل بر مبنای ادای احترام واقعی به این عزیزان است.اظهار داشت :استفاده از تجربیات فنی پیشکسوتان و الگو گرفتن از مسائل اخلاقی ایشان برای ورزشکاران در رشته های مختلف از اهداف ماست.

مدیر کل ورزش و جوانان در پایان با اشاره به کسب سهمیه حضور در المپیک توسط مهسا جاور بانوی زنجانی برای اولین بار در تاریخ ورزش استان و سه نفر دیگر که در چند قدمی المپیک قرار دارند ابراز امیدواری کرد : حضور موفق این جوانان در المپیک مایه افتخار و مباهات استان شده تاریخ ساز گردد.

ارسال نظرات