ایثارگران و ورزشكاران مرزهای جسارت و شجاعت را درنوردیدند
کد خبر: ۸۶۷۲۷۴۸
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۷
به گزارش خبرنگار خبرگزار بسیج زنجان، استاندار زنجان مراسم درافتتاحیه نمایشگاه « 80سال ورزش زنجان به روایت تصویر »، ضمن تقدیرو تشکراز اداره کل ورزش و جوانان گفت: دو گروه ایثارگران و ورزشكاران زنجان به سبب آنكه اسیر احتیاط بیش از حد نشدند و مرزهای جسارت و شجاعت را درنوردیدند همواره نزد مردم جایگاه رفیعی دارند.

مهندس انصاری افزود: برگزاری چنین نمایشگاهی که روایت گر بخشی از تاریخ ورزش و جامعه ورزشی استان می باشد نشان از وجود تاریخچه ای غنی تربرای ورزش استان زنجان می باشد.

وی اظهار داشت: اینک پیشکسوتان ورزشی استان گنجی گران و سرمایه ای عظیم برای استان هستند و باید از وجود ایشان و تجربه های ارزشمندشان نهایت بهره را برد.

انصاری با اشاره به قرار گرفتن در هفته معلم پیشکسوتان ورزشی را معلمان و مربیان جوانمردی واخلاق در جامعه دانست و افزود : قرار گرفتن جوانان در ظل چنین درخت کهنسال و تنومندی و استفاده از رهنمودهای این قشر والا مقام جامعه ورزش استان را به سوی تعالی رشد خواهد داد.

گفتنی است، مراسم افتتاحیه نمایشگاه « 80سال ورزش زنجان به روایت تصویر»در محل موزه کارخانه کبریت سابق برگزار است.

نمایشگاه «هشتاد سال ورزش استان زنجان به روایت تصویر» تا پنجشنبه هفته جاری همه روزه از ساعت 18 تا 21 پذیرای علاقه مندان است.

در این نمایشگاه نزدیك 400 تصویر از ورزشكاران زنجان و افتخار آفرینی های آنان در معرض دید عموم قرار داده شده است.

ارسال نظرات