یک میلیون و 700 هزار مرسوله پستی توسط پست استان زنجان در استان زنجان جابه‌جا شده است.
کد خبر: ۸۶۷۲۷۲۵
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۱
به گزارش خبرنگار خبرگزار بسیج زنجان، مدیرکل پست استان زنجان گفت: اداره کل پست استان زنجان از سال گذشته خدمات نوینی را در بخش پستی وارد استان زنجان کرده است.

مهدی فخربین سبحانی افزود: خدمات جدید پستی تاثیر بسزایی در تسریع انجام امور داشته است.

وی اظهار کرد: سرویس‌های نوین پستی تجارت الکترونیک بین‌المللی(بدون مرز) یاتا، پست مستقیم الکترونیکی، پست ترکیبی خدمات ویژه شهروندی(خوش)، تمبر فاخر طلا و نقره، پست لجستیک، پست پخش، پست رسانه و من و پست، اجرای پروژه GNAF، راه‌اندازی صندوق هوشمند پستی معابر(Cashless) راه‌اندازی خرید و فروش اینترنتی بین‌المللی(تجارت بدون مرز) از جمله سرویس‌های راه‌اندازی شده در استان است.

مدیرکل پست استان زنجان در ادامه با ارائه گزارشی از مرسوله‌های پستی جابه جا شده در استان طی فروردین ماه سال جاری یادآور شد: در یک ماه آغازین سال ترافیک صادره از استان 2 هزار و 465 مرسوله بود که در مقایسه با 2 هزار و 535 مرسوله فروردین‌ماه سال قبل سه درصد کاهش داشت که این کاهش نشان‌دهنده دسترسی بیشتر مردم به خدمات پستی بوده است.

سبحانی همچنین میزان ترافیک وارده به ازای هر واحد پستی را یک هزار و 10 مرسوله اعلام کرد و گفت: این تعداد مرسوله در مقایسه با 960 مرسوله جابه‌جا شده در فروردین سال قبل پنج درصد افزایش یافت.

وی با اشاره به اینکه مجموع ترافیک جابه‌جا شده در استان یک میلیون و 705 هزار مرسوله بود، گفت: این تعداد جابه‌جایی در مقایسه با یک میلیون و 597 هزار مرسوله جابه‌جا شده در فروردین سال قبل هفت درصد افزایش داشت.

مدیرکل پست استان زنجان با بیان اینکه فروردین امسال سرانه ترافیک جمعیتی در استان دو بود، گفت: همچنین سرانه ترافیک کارمند 7 هزار و 330 نفر و تعداد واحدهای پستی نیز 491 بود.

سبحانی با بیان اینکه پوشش مساحتی هر واحد پستی در استان طی فروردین سال جاری 46 کیلومتر بود، گفت: پوشش جمعیتی هر واحد پستی نیز در یک ماه آغازین سال 2 هزار و 69 بود که در مقایسه با فروردین‌ماه سال قبل هفت درصد کاهش داشت که این امر نشان از دسترسی بیشتر مردم به خدمات پستی بوده است.

ارسال نظرات