مدیرعامل اتحادیه موسسات قرآنی استان زنجان:

حضور یک‌هزار و 14 نفر در کلاس‌های حفظ موسسات قرآنی در زنجان

سال گذشته یک‌هزار و 14 نفر در کلاس‌های حفظ موسسات قرآنی در زنجان حضور داشتند.
کد خبر: ۸۶۷۲۷۱۸
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۳
به گزارش خبرنگار خبرگزار بسیج زنجان، مدیرعامل اتحادیه موسسات قرآنی استان زنجان با اشاره به اینکه از جمله دوره‌های برگزار شده توسط موسسات قرآنی حفظ قرآن کریم است، گفت: سال گذشته یک‌هزار و 14 نفر در این دوره‌ها حضور داشتند.

اسماعیل حسینی فزود: موسسات قرآنی استان زنجان طی سال دوره‌های مختلفی را برگزار می‌کند.

وی با اشاره به حضور 121 خواهر و 35 برادر زنجانی در دوره‌های بهار و تابستان در رشته حفظ اظهار کرد: همچنین در ترم پاییز 63 خواهر و 49 برادر و در دوره زمستان نیز 51 برادر و 32 خواهر حضور داشتند.

حسینی با بیان اینکه در نیمه نخست سال قبل 37 خواهر و 25 مردم ابهری در رشته حفظ قرآن کریم حضور داشتند، اضافه کرد: در دوره ترم پاییز 26 خواهر و 21 برادر و در دوره زمستان نیز 25خواهر و 19 برادر شرکت کردند.

وی با بیان اینکه از شهرستان خدابنده نیز در نیمه نخست سال قبل 73 خواهر و 32 برادر شرکت کردند، گفت: در دوره پاییز نیز 51 خواهر و 42 برادر و در دوره زمستان نیز 43 خواهر و 30 برادر در دوره‌ها حضور پیدا کردند.

مدیرعامل اتحادیه موسسات قرآنی استان زنجان با اشاره به اینکه در بهار و تابستان سال قبل 14 خواهر و 12 برادر از خرم‌ده در دوره‌های آموزشی حفظ قرآن کریم شرک کردند، افزود: در دوره پاییز و زمستان نیز به ترتیب 21 خواهر و 11 برادر و 17 و 9 برادر حضور داشتند.

حسینی با بیان اینکه نیمه نخست سال قبل شرکت‌کنندگان ماهنشانی در دوره حفظ شامل 12 خواهر و 9 برادر بود، گفت: در فصل پاییز نیز به ترتیب 12 خواهر و 11 برادر و در دوره زمستان نیز تنها 9 خواهر حضور داشتند.

ارسال نظرات