به مناسبت هفته هلال احمر، داوطلبان جمعیت هلال احمر شهرستان بانه اقدام به برپایی ایستگاه سلامت در سطح شهر بانه نمودند.
کد خبر: ۸۶۷۲۷۱۳
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، صبح امروز همزمان با دومین روز از هفته هلال احمر، داوطلبان جمعیت هلال احمر شهرستان بانه اقدام به برپایی ایستگاه سلامت در سطح این شهر نمودند.

در این ایستگاه سلامت انجام خدمات بهداشتی همچون: کنترل فشار خون، قد و وزن و توزیع بروشورهایی در رابطه با سلامت به شهروندان متقاضی توسط داوطلبان هلال احمر بانه ارائه شد.

آزاد فتاحی رئیس جمعیت هلال احمرشهرستان بانه در سخنانی گفت: دو هزار نفر عضو جوانان هلال احمر بانه و بالغ بر هزار نفر دیگر بعنوان داوطلب در هلال احمر این شهرستان مشغول خدمت رسانی می باشند.

فتاحی با بیان اینکه اعضای جوانان هلال احمر بانه از مهد کودک تا دانش آموزی را شامل می شود تصریح کرد: از جمعیت 2 هزار نفری جوانان هلال احمر بانه 200 نفر آن بعنوان عضو فعال هستند که در فعالیت های فرهنگی ، مشارکت در کارهای عام المنفعه، امداد و نجات، اجرای طرح های ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی در طول سال مشغول فعالیت هستند.

رئیس جمعیت هلال احمر بانه خاطرنشان کرد: از مشارکت و تعامل دستگاه های خدمات رسان و سایر نهادهای دولتی و مردم نهاد سطح شهرستان با هلال احمر بانه نیز تقدیر کرد و گفت: بحمدالله امروز تعامل و همکاری خوبی بین ارگانهای سطح شهر با هلال احمر وجود داد که این موضوع کمک فراوانی به اجرای برنامه های خیرخواهانه و بشردوستانه هلال احمر بانه در در شرایط بحرانی و مواقع ویژه می کند.

ارسال نظرات