مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان:
60 تن از والدین شهدا استان زنجان طی سفری به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام شدند.
کد خبر: ۸۶۷۲۶۸۴
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۳

به گزارش خبرنگار خبرگزار بسیج زنجان، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان به همراه معاون امور فرهنگی و معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی در مراسم بدرقه والدین شهدا حضور یافته و گفت: خدمت به خانواده‌های شاهد و ایثارگر علاوه بر اینکه یک وظیفه است افتخاری بزرگ محسوب می‌شود.

کاظمی با اشاره به اینکه مناطق عملیاتی غرب کشور یادآور جوانمردی‌های عزیزانی است که امروز کشور به دلیل جانفشانی‌های آنان در امنیت و آرامش به سر می‌برد، افزود: هدف از این اعزام این است والدین شهدا در مناطقی که بوی فرزندانشان را می‌دهد با معبود خود ارتباطی عمیق‌تر پیدا کنند و برای جوانان برومند کشور با تمام وجود دعا کنند.

وی با اشاره به اینکه این مناطق خاطرات گرانبهایی را به یاد والدین شهدا خواهد آورد، اظهار داشت: استان زنجان 3 هزار شهید را برای حفظ دین و ناموس تقدیم نظام و انقلاب کرده است و حالا نیز عطر شهادت در جای جای کشورمان به مشام می‌رسد.

مدیرکل بنیاد استان زنجان با اشاره به اینکه این نهاد در تمام سال‌ها والدین را به اردوهای زیارتی و سیاحتی اعزام کرده است، بیان کرد: امسال نیز این برنامه‌ها با هدف ارتقاء روحیه نشاط و شادابی در میان خانواده‌های شاهد و ایثارگر همچون سال‌های گذشته انجام می‌شود.

گفتنی است، مدیرکل بنیاد استان و دیگر مسئولان والدین شهدا را با دعای خیر به مقصد مناطق عملیاتی غرب بدرقه کردند.

در این اردو والدین گرانقدر شهدا استان زنجان از مکان‌هایی چون محل یادمان عملیات مطلع فجر، محل یادمان جنگ، محل یادمان شهدای بازی دراز، یادمان شهدا مرصاد و یادمان شهدای پاوه در کنار دیگر برنامه‌ها بازدید می‌کنند.

ارسال نظرات