کتاب «هم روزنامه هم کلوچه» سروده مریم هاشم‌پور از کتاب‌های طرح کتاب‌خوان ماه اردیبهشت برای اعضای کتابخانه عمومی امام حسین(ع) زنجان معرفی شد.
کد خبر: ۸۶۷۲۶۷۴
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۷

به گزارش خبرنگار خبرگزار بسیج زنجان، در راستای معرفی کتابهای کتاب خوان ماه نهاد کتابخانه های عمومی کشور، کتاب «هم روزنامه هم کلوچه» سروده مریم هاشم‌پور از کتاب‌های طرح کتاب‌خوان ماه اردیبهشت ماه توسط فاطمه قشمی مربی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان برای اعضای کتابخانه عمومی امام حسین(ع) زنجان معرفی شد.

گفتنی است، کتاب«هم روزنامه هم کلوچه» سروده مریم هاشم‌پور در برگیرنده 15 شعر ساده و کودکانه با بیانی دلنشین و تصاویری خلاقانه است و عنوان کتاب نیز از شعر زیر برگرفته شده است.

همسایه ما پیرمردی است، یک دکه دارد توی کوچه ؛ در دکه خود می فروشد، هم روزنامه هم کلوچه

در طرح کتاب خوان ماه، برای هر ماه 4 عنوان کتاب از بین کتابهای تازه منتشر شده ،برای اقشار و سلایق گوناگون مردم و در موضوعات و مناسبت‌های متنوع مانند (سبک زندگی ایرانی اسلامی، ازدواج، تربیت فرزند، اخلاق اجتماعی، خانواده، سلامت، کودک و نوجوان، علمی و دینی ) انتخاب و به منظور ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی و تحقق دیگر اهداف طرح، کتابهای منتخب در قالبها و روشهای مختلف نظیر پوستر، خلاصه نویسی،کتابچه، فلش و کلیپ، معرفی شده و با محوریت آن 4 کتاب، فعالیت‌های کتاب‌ محور متنوعی مثل جلسات نقد کتاب، مسابقات کتابخوانی انجام‌ می‌شود.

ارسال نظرات