شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری از نقش مؤثر فرهنگیان در نکوداشت مراسم انقلاب قدردانی کرد
کد خبر: ۸۶۷۲۶۲۱
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری صبح امروز در آخرین روز از هفته بزرگداشت مقام و منزلت معلم رئیس و کارکنان این شورا با حضور در محل اداره کل آموزش و پرورش استان و دیدار با مدیرکل و جمعی از فرهنگیان، ضمن تبریک هفته بزرگداشت مقام و منزلت معلم، از زحمات ارزنده فرهنگیان در بزرگداشت ایّام‌الله و مناسبت‌های انقلاب‌اسلامی قدردانی کردند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان چهارمحال و بختیاری در این دیدار با اشاره به اینکه معلمان با تربیت نورانی دانش‌آموزان آنان را برای آینده کشور توانمند می‌سازند گفت: يکي از اهداف دعوت انبياء تربيت مردم براي حرکت در مسير کمال معبود بوده است که معلمان نیز قدم در این راه گذاشته‌اند.

علی گرجی اخلاص در نيت و عمل را از ویژگی‌های یک معلم خوب دانست و تصریح کرد: معلم بايد آموزش، تربيت، اعمال، نشستن و برخاستن و همه چیزش برای خدا باشد.

وی ادامه داد: حسن خلق و فروتني، علو همت و عفت نفس، عالم به مقتضيات زمان، توجه به مسئوليت معلمي و احساس مسئوليت (احساس بعثت) در همه حالات و زمان‌ها و ايجاد زمينه براي شکوفائي و رشد تفکر و تعقل و معنويت در متربيان از ویژگی‌های یک معلم دلسوز و فداکار است.

گرجی در بخش دیگری از سخنانش با قدردانی از همکاری‌های مجموعه آموزش و پرورش در برگزاری مراسم انقلاب‌اسلامی علی‌الخصوص ایّام‌الله دهه فجر و روز ملی مبارزه با استکبار افزود: آموزش و پرورش همواره بازوی توانمند این شورا در مناسبت‌های انقلاب‌اسلامی است.

گفتنی است در ادامه بهروز امیدی، مدیرکل آموزش و پرورش استان نیز از شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بعنوان یکی از مجموعه‌های پرکار و پرتلاش یاد کرد و گفت: این شورا در استان با همه توان و بهره‌گیری از نیرو و امکانات محدود در راستای بزرگداشت مراسم انقلاب‌اسلامی تلاش‌ می‌کند که در نوع خود بی نظیر است.

ارسال نظرات