عضو کمیسیون قضایی مجلس گفت: ما اقداماتی را در اجرای تعهدات خود انجام داده‎ایم که برگشت آن به قبل و حالت اولیه سال‎ها طول می‎کشد؛ مثل قلب راکتور اراک که بتن‎ریزی شد.
کد خبر: ۸۶۷۲۶۰۳
|
۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۳
حجت‌الاسلام موسی غضنفر آبادی عضو کمیسیون قضایی مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج در رابطه با بدعهدی طرف مقابل در انجام تعهدات خود اظهار داشت: مقام معظم رهبری از قبل اجرای برجام مرتبا فرمودند که امریکایی‎ها قابل‌اعتماد نیستند و نگرانی‎هایی نیز از جانب منتقدین در این زمینه وجود داشت که آن‎ها را دلواپسان و بددلان می‎نامیدند و حرف‎های دیگری نیز به آن‌ها گفته می‎شد.

نماینده مردم بم در مجلس عنوان کرد: ما اقداماتی را در اجرای تعهدات خود انجام داده‎ایم که برگشت آن به قبل و حالت اولیه سال‎ها طول می‎کشد؛ مثل قلب راکتور اراک که بتن‎ریزی شد و همین‌طور سانتریفیوژها که از کار افتاد که چند سال طول می‎کشد تا به حالت اولیه برگردد و همین‎طور موارد دیگر.

عضو کمیسیون قضایی مجلس درخصوص نوع دیپلماسی دولت در قبال طرف مقابل تعهدات گفت: دولت و دستگاه دیپلماسی نرمی‎های زیادی نشان داده و این خوش‎خیالی است که تصور کنیم با کوتاه آمدن و ادامه انجام تعهدات منتظر باشیم که طرف مقابل نیز به تعهدات خود عمل کنند؛ لازم است که دولت یک جدیتی به کار بگیرد.
ارسال نظرات