خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه مانه و سملقان: براى صيانت جامعه اسلامى خود از آفت ها و توطئه ها، بايد طرح و برنامه داشت .
کد خبر: ۸۶۷۲۵۸۹
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۵
به گزارش خبرگزاری بسیج، در این دیدارحجت الاسلام مقتدایی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه مانه و سملقان گفت امروز ترديد در فعاليت هاى برنامه ريزى شده دشمن براى هجوم به فرهنگ دينى و ارزش هاى اسلامى و انقلابى ما، نشانه بى خبرى و غفلت و سادگى است.

 وی اظهار کرد:معرفى الگوهاى ناسالم به جوانان و كشاندن آنان به وادى عشق هاى سرابى و نمونه هاى مبتذل يكى از همين دام ها و برنامه هاست.

حجت الاسلام مقتدایی در ادامه افزود: براى صيانت جامعه اسلامى خود از اين آفت ها و توطئه ها، بايد طرح و برنامه داشت و هوشيارانه در جهت تغذيه فكرى و روحى و عاطفى آن در بستر ارزش هاى اصيل بر اساس قرآن و عترت تلاش كرد.

در پایان مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه مانه و سملقان بیان داشت بى گمان، شكل گيرى حب و بغض ايمانى در افراد، مى تواند يكى از راهبردهاى اثربخش به شمار آيد. براى آنان كه در پى «مهرورزى» و دل بستگى و محبوب گزيدن و دوست داشتن هستند، اهل بيت پيامبر(عليهم السلام)بهترين و برترين محبوب و معشوق اند و عشق به اين خاندان ارزنده ترين، اثربخش ترين و ماندگارترين عشق هاست.

در ادامه حجت الاسلام شریعتی نژاد هادی سیاسی و امام جمعه بخش سملقان بیان داشت یکی از ماموریت های آمریکا و استکبار جابجایی ارزشها به جای غیر ارزشی  دانستن و هدف آمریکا و همراهانش این است که جوانان ما در جای که باید به یک ارزش حب داشته  باشند به جای آن بغض دارند همانند امر به معروف و نهی از منکر،که منکر را معروف معرفی میکنند و معروف را منکر و نسبت به ارزش های دیگر مثل شهداء و مقدسات هم همین ترفند و نیرنگ را دارند.

در پایان دیدار مسئول دفتر نمایندگی  ولی فقیه ناحیه علما را بعد از شهداء معلمان حقیقی معرفی نمودند و به رسم یاد بود در هفته عقیدتی سیاسی و معلم از ایشان تجلیل به عمل آوردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها