خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(علیه السلام) :

عده ای هشدار رهبری در زمینه تهاجم فرهنگی و نفوذ را نمی فهمند

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(علیه السلام) گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی هشدار تهاجم فرهنگی را دادند و بعضی ها خود را به نفهمی زدند و نیز فرمودند نفوذ و عده ای همانطور که واژه تهاجم فرهنگی را نفهمیدند امروز هم بحث نفوذ را نمی فهمند.
کد خبر: ۸۶۷۲۵۶۸
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، حجت اسلام علی اکبرپور معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(علیه السلام) در همایش نهضت روشنگری که با حضور آحاد مردم شهرستان بشرویه در محل مسجد جامع این شهر برگزار شد؛ ضمن گرامیداشت سالروز شهادت استاد مطهری گفت: انقلاب اسلامی ایران با خون شهیدانی چون شهیدمطهری به این منزلت وشکوفایی رسیده است .

حجت اسلام اکبرپور گفت: بعد از انقلاب اسلامی دشمن با راه اندازی جنگ توسط صدام می خواست انقلاب اسلامی را نابود کند ولی جوانان و دلیرمردان مومن و متدین این آب وخاک به ندای امام(ره) لبیک گفته و در برابرمتجاوزان ایستادند.

وی افزود: امروز دیگر ما درگیر جنگ سخت نیستیم بلکه درگیر جنگ نرم که همان نفوذ بر مغزها است؛ هستیم .

اکبرپور عنوان کرد: دشمن امروز درصدد است با استفاده از تهاجم فرهنگی وفضای مجازی اعتقاد جوانان ما و ارزشهای دینی و انقلابی ما را از بین ببرد.

معاون هماهنگ کننده ی نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی هشدار تهاجم فرهنگی را دادند و بعضی ها خود را به نفهمی زدند و گفتند این آقا چه میگوید و امسال و سال قبل مکرر فرمودند نفوذ و عده ای همانطور که واژه ی تهاجم فرهنگی را نفهمیدند امروز هم بحث نفوذ را نفهمیدند.

وی خطاب به آحاد مردم گفت: امروز صحنه ی نبرد متفاوت شده است وهوشیاری و بیداری تک تک ما اقتضا میکند در این عرصه همانطور که شهدای ما درخشیدند و زرین ترین برگ تاریخ انقلاب را در این 38 سال ورق زدند ماهم با پیروی از فرامین امام خامنه ای نقش آفرینی کنیم .

اکبرپور در پایان از مردم خواست تا با مدیریت فضای مجازی برای فرزندان مانع از نفوذ دشمن شوند.

انتهای پیام/ د/ 3/

ارسال نظرات
پر بیننده ها