یک فعال رسانه ای با انتقاد از رفتار فرزاد حسنی در گفتگو با «بسیج» عنوان کرد
سجاد رضایی گفت: احترام متقابل از رسوم و آداب اسلامی و ایرانی است و بحث توهین در هیچ کجای فرهنگ سنتی و ملی و اصیل ما جای ندارد این اتفاق شاید در نگاه اول کوچک بیاید ولی کم کم باب می شود و تبعات فرهنگی در جامعه می گذارد.
کد خبر: ۸۶۷۲۵۶۵
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۶
سجاد رضایی فعال رسانه ای در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج، درباره رفتار توهین آمیز فرزاد حسنی مجری برنامه اکسیر با میهمان خود گفت: به نظرم نگرانی های جدی در این زمینه وجود دارد که حتما باید به آن پرداخته شود.

وی با بیان اینکه نگاه جمهوری اسلامی به رسانه به عنوان مربی انسان ها است افزود: همچنین نگاه خود صدا و سیما به عنوان ابر رسانه ملی عمیق است و وظایفی که برای صدا و سیما در نظر گرفته شده بسیار مهم بوده و به تبع آن توقعات نیز از این رسانه زیاد است.

رضایی اظهار داشت: اگر چه آنطور که باید و شاید هم از صدا و سیما حمایت نمی شود لازم است که دولت توجه بیشتری به این سازمان داشته باشد چرا که پشتیبانی ها از رسانه ملی در چند سال اخیر کمرنگ شده باید تقدیر و تشکر داشته باشیم به خاطر برنامه های فاخر و ارزشمندی که این رسانه تهیه می کند و از دولت بخواهیم پشتیبانی جدی از رسانه ملی داشته باشد.

مسئول بسیج رسانه خراسان جنوبی تصریح کرد: توهین و تحقیر هایی که بعضا در صدا و سیما می بینیم و به بحث قومیت ها نیز بر می گردد اصلا پذیرفته نیست در ایام عید هم شاهد بودیم که اتفاقاتی در بعضی از برنامه ها رخ داد اگر جلوی این موارد سریعا گرفته نشود شاهد بروز ناهنجاری های اجتماعی و رسوخ آن در بین مردم خواهیم بود.

وی عنوان کرد: احترام متقابل از رسوم و آداب اسلامی و ایرانی است و بحث توهین در هیچ کجای فرهنگ سنتی و ملی و اصیل ما جای ندارد این اتفاق شاید در نگاه اول کوچک بیاید ولی کم کم باب می شود و تبعات فرهنگی در جامعه می گذارد.

ارسال نظرات