خبرهای داغ:
سرمربی تیم استقلال خوزستان گفت: می‌خواهیم همانطور که لسترسیتی قهرمان شد، قهرمان شویم و لستر ایران شویم.
کد خبر: ۸۶۷۲۴۷۶
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، عبدالله ویسی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش در برابر پدیده گفت: این ۲ هفته برای تیم‌های بالا و پایین جدول، بدون شرح است و با تمام قوا به مشهد آمدیم تا در کورس بمانیم. تمرکز خوبی داریم و زمان زیادی برای آنالیز پدیده گذاشتیم.

ویسی افزود: تمرکز لازم را داریم تنها مشکل ما مصدومیت زهیوی و کولیبالی است که امیدواریم برسند.

وی در خصوص این‌که سال قبل کاندیدای سقوط بودند و امسال کاندیدای قهرمانی گفت: پروسه ۳ ساله‌ای داشتیم که البته سال نخست برای بقا جنگیدیم، سال دوم اشتباهاتی داشتم که سبب شد خطر سقوط تهدیدمان کند اما امسال با درست گام برداشتن شانس قهرمانی داریم.

ویسی در خصوص لقب گواردیولا گفت: ابتدا که این صفت برای من انتخاب شد خیلی خوشحال شدم اما امیدوارم بتوانم از این به بعد با قهرمانی در ایران، خودم باشم. لسترسیتی قهرمان ایران شد و امیدوارم که بتوانیم همچون لستر ما هم قهرمان ایران شویم.

سرمربی استقلال خوزستان در خصوص صحبت با سپاهان برای فصل بعد تاکید کرد: حدود ۲ ماه است که پیشنهاد سپاهان مطرح شده، با هماهنگی سرپرست و مدیر تیمم صحبت‌هایی با این دوستان به خاطر تعصبم به اصفهان و سپاهان داشتم اما همه چیز به انتهای فصل موکول شده‌است. تنها به این ۲ هفته فکر می‌کنم تا فصل به اتمام برسد.

ویسی راجع به انتخاب تاج به عنوان رییس جدید فدراسیون فوتبال گفت: تاج ۲۵ سال است که در فوتبال است و امیدوارم که موفق باشد، ۱۰، ۱۲ پست مدیریتی داشته و در همگی موفق بوده‌است

ارسال نظرات
پر بیننده ها