یک کارشناس مسائل اقتصادی در گفتگو با «بسیج»:

چرا می‌توانیم موشک و سانتریفیوژ بسازیم اما خودروی با کیفیت نمی‌سازیم؟

محمد جواد معصومی‌نیا گفت: طراحی، کیفیت و قیمت خودروها مورد دلخواه مردم نیست به همین علت مردم به عکس‌العمل غلط مدیران خودروسازی واکنش نشان می‎دهند.
کد خبر: ۸۶۷۲۴۲۳
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۹

محمد جواد معصومی‎نیا کارشناس مسائل اقتصادی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: صنعت خودروسازی با یک حلقه بسته مدیریتی مواجه است  و همین موجب می‎شود تا مردم عکس العمل خود را نسبت به ناکارآمدی و ناکارایی مدیران خودروسازی با نخریدن خودرو نشان دهند.

وی با بیان اینکه خودروسازی لوکوموتیو پیشبرد صنایع هر کشور است افزود: هیچ گاه تغییر و تحول در مدیران خودروسازی کشورمان مشاهده نمی‎شود و در طی سالیان متمادی شیوه مدیریت برابری را بکار می‎بندد و صنعت خودروسازی توسعه یافته ای نداریم.

این کارشناس مسائل اقتصادی خاطر نشان کرد: مردم توجه ویژه به صنعت خودروسازی دارند و خودروهای تولیدی را به عنوان خودروی ملی قبول ندارند؛ از شاخص جهانی فاصله بسیار دارند؛ طراحی ، کیفیت و قیمت خودروها مورد دلخواه مردم نیست؛ مردم به عملکرد  غلط مدیران خودروسازی واکنش نشان می‎دهند.

وی در خاتمه افزود: مدیران خودروسازی شیوه مدیریت را تغییر دهند و باید در جهت رقابت پذیری و رضایت مردم گام بردارند، این در حالی است که کشورمان ظرفیت و پتانسیل خاص دارد و می‎تواند موشک و سانتریفوژ را تولید کند چگونه نمی‎تواند خودروی مورد دلخواه مردم را تامین کند؟!

 

ارسال نظرات