جوکار با بیان اینکه من نیز معتقدم که اولویت مجلس دهم باید حل مشکلات مردم باشد و نباید بیش از حد به مساله رقابت بر سر ریاست دامن زده شود، افزود: مجلس تشکیل می شود برای حل مشکلات مردم نه اینکه برای ریاست آن دعوا شود.
کد خبر: ۸۶۷۲۳۳۶
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۵
محمد صالح جوکار عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی  خبرگزاری بسیج با اشاره به جو رسانه ای که این روزها در خصوص رقابت عارف و لاریجانی پدید آمده است و اینکه در این میان دغدغه ها و مطالبات مردمی کجا دنبال می شود گفت: البته این یک امر طبیعی است که در ابتدا و آغاز به کار مجلس رایزنی هایی صورت بگیرد تا ریاست مجلس آینده مشخص شود برای مثال در مجلس نهم بین دو طیف اصولگرایی این رقابت بود و اکنون نیز با توجه به حضور طیف های مختلف که برخی از آنها به دولت نیز وابسته هستند این مساله حساس تر شده است.

وی با بیان اینکه من نیز معتقدم که اولویت مجلس دهم باید حل مشکلات مردم باشد و نباید بیش از حد به مساله رقابت بر سر ریاست دامن زده شود، افزود: مجلس تشکیل می شود برای حل مشکلات مردم نه اینکه برای ریاست آن دعوا شود.

جوکار گفت: البته نباید نادیده گرفت که در نهایت ریاست مجلس از دل همین رایزنی های فشرده و پشت پرده بیرون می آید و عملا به یک رسم تبدیل شده است.
ارسال نظرات