دبیر ستاد جهادی شهید سیرت نیا گفت: 10 نفر از دانشجویان جهادی جهت تکمیل پروژه ساخت خانه عالم و ساخت مدرسه به مدت سه روز به روستای محروم تالش اعزام خواهند شد.
کد خبر: ۸۶۷۲۲۶۷
|
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۶

مهدی رئوف در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، با بیان اینکه فعالیت عمرانی گسترده ای توسط دانشجویان ستاد جهادی شهید سیرت نیا در روستای کوهستان بخش حویق شهرستان تالش پیش بینی شده است، گفت: چهار پروژه عمرانی از قبیل ساخت مدرسه، ساخت غسال خانه، ساخت خانه عالم، ساخت سرویس بهداشتی مسجد از مهمترین فعالیت های عمرانی این گروه از دانشجویان است که فروردین ماه سال جاری کارهای اولیه و زیر بنایی تا حدودی انجام شد.

وی با اشاره به این که 50 نفر از دانشجویان در ایام نوروز به مدت 10 روز در این روستا فعالیت داشتند، گفت: 10 نفر از دانشجویان جهادی جهت تکمیل پروژه ساخت خانه عالم و ساخت مدرسه به مدت سه روز در این روستا اعزام خواهند شد.

دبیر ستاد جهادی شهید سیرت نیا با بیان این که پروژه های مذکور تا پایان شهریور امسال به اتمام خواهند رسید، گفت: از امروز تا شهریورماه امسال 8 اردوی جهادی سه روز جهت ادامه ساخت پروژه ها و یک اردوی جهادی 10 روزه در شهریورماه نیز به این روستا اعزام می‌شوند.

ارسال نظرات