درجمع پاسداران وبسیجیان شهرستان زرند:

پدر شهید والاالمقام مصطفی احمدی روشن :دست آهنی که آمریکا زیر دستکش مخملی به سمت ما دراز کرده است به هیچ وجه مصلحت مردم ایران را نمی خواهد

روز گذشته مراسم بزرگداشت "هفته عقیدتی سیاسی در سپاه" با حضور پاسداران، بسیجیان و برخی از مسئولین انتظامی شهرستان زرند و نیز پدر شهید والاالمقام مصطفی احمدی روشن در حسینیه ثارالله سپاه زرند برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۷۲۲۰۱
|
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۴

 


به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان: روز گذشته مراسم بزرگداشت "روز معلم” و "هفته عقیدتی سیاسی در سپاه” با حضور پاسداران، بسیجیان و برخی از مسئولین انتظامی شهرستان زرند و نیز پدر شهید والاالمقام مصطفی احمدی روشن در حسینیه ثارالله سپاه زرند برگزار شد.حجت الاسلام کاشفی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه زرند در ابتدای این مراسم ضمن خیر مقدم به تمامی حاضرین اظهار داشت: امروز بسیار خوشحالیم که در خدمت پدر شهید هسته ای مصطفی احمدی روشن هستیم و از تمامی شما شهروند که دعوت حضور در این مراسم را لبیک گفتید تشکر و قدردانی می کنم.

رحیم احمدی روشن پدر شهید والاالمقام مصطفی احمدی روشن در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهیدان جمهوری اسلامی ایران و تبریک مبعث حضرت رسول اکرم (ص) و روز معلم گفت: بدون شک ما و به ویژه خانواده شهدا باید به این آیه از قران که می فرماید ((وَ لا تَحْسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلُوا فی‏ سَبیلِ اللَّهِ أَمْواتاً بَلْ أَحْیاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ)) ایمان داشته باشیم و بدانیم که شهدا همچنان زنده اند و نزد خدا روزی می خورند.

پدر شهید احمدی روشن همچنین گفت: خانواده شهدا باید به فرزند شهید خود افتخار کنند و همیشه به خود ببالند که فرزندشان در راه اسلام، قران و دفاع از مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی به شهادت رسیده است.

وی با اشاره به ویژگی های اخلاقی شهید احمدی روشن اظهار داشت: تمامی شهدای ایران اسلامی ویژگی های یکسانی داشتند و من مطمئنم که اگر شهید احمدی روشن در زمان جنگ در سنی بود که می توانست در جبهه ها حضور داشته باشد فردی چون شهید باقری و شهید باکری می شد و اگر شهید باکری و شهید باقری هم در حال حاضر زندگی می کردند فردی چون شهید مصطفی احمدی روشن بودند و این نشان می دهد که روحیات رفتاری شهدا بسیار شبیه به هم است.

ایشان مهمترین ویژگی شخصی احمدی روشن را احترام به پدر و مادر دانست و گفت: بدون شک ما نیز باید بدانیم که هر چه هم بزرگ و باسواد باشیم همچنان فرزند پدر و مادر خود هستیم و باید همیشه احترام آنان را نگه داریم.

ایشان ضمن انتقاد شدید از برخی سیاست های تیم مذاکره کننده ی ایران در مسائل هسته ای اظهار داشت: دست آهنی که آمریکا زیر دستکش مخملی به سمت ما دراز کرده است به هیچ وجه مصلحت مردم ایران را نمی خواهد و ما باید قدردان و مدافع خون شهدای هسته ای باشیم.

احمدی روشن تلاش و مجاهدت شهید احمدی روشن در دفاع از ایران و اسلام را از دیگر ویژگی های ایشان دانست و گفت: ما باید همیشه و در همه حال قدردان خون شهدا باشیم و خانواده شهدا به وجود این چنین فرزندانی افتخار کنند و اگر اشکی هم در فراق شهید خود می ریزند باید اشکی باشد که به حال خود ریخته اند نه برای شهیدانی که نزد خدا هستند و درحال دریافت بهترین روزی ها.

ارسال نظرات