خبرهای داغ:

همایش خانوادگی بسیجیان حوزه امامزاده سید معصوم(ع) قم

همایش خانوادگی بسیجیان حوزه مقاومت بسیج امامزاده سید معصوم(ع) ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع) سپاه استان قم با حضور فرماندهان و شورای حوزه در اردوگاه ملاصدرای قم برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۷۲۱۸۶
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۵

جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع) در حاشیه برگزاری این همایش در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم، گفت: این امنیت، عظمت که باعث شده امروز خانواده ها در کنار هم باشند به برکت خون شهدا است.

محمود مرادی با اشاره به سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل افزود: از آن جا که بسیجیان ادامه دهنده راه شهدا هستند سزاوار است که بسیج و سپاه در تحقق بخشیدن به آن نیز اولین اقدام و اولین عمل کننده باشد.

وی بابیان اینکه، تا شعارسال مشخص می شود نباید ذهن ها فقط به سمت مسئولین دولتی متوجه باشد اظهارکرد: ما هم به اندازه خودمان سهیم هستیم و مجموعه بسیج و سپاه باید به اندازه خود در تحقق آن تلاش کند.

مرادی، بسیج و سپاه را یک خانواده بزرگ یاد و تصریح کرد: صرفه جویی در مصرف و خرید کالاهای ایرانی باید در اولویت باشد اگر کالای ایرانی استفاده نشود منجر به بیکاری جوانان خواهد شد.

وی در پایان اقتصاد مقاومتی را تنها راه حل مشکلات کشور دانست و تاکید کرد: بایستی در عمل نیز پیرو ولایت فقیه و عمل کننده به دستورات ولایت فقیه باشیم.

در این همایش که در آستانه مبعث پیامبر اعظم(ص) برگزار سید مرتضی شریفی از مداحان اهل بیت(ع) به مدیحه ثرایی، رسول مهربانی پیامبر اکرم (ص) پرداخت.

خاطر نشان می شود: برگزاری نماز جماعت، اجرای مسابقات دارت طناب کشی - تیراندازی با تفنگ بادی و همچنین برگزاری مسابقات ویژه کودکان و نوجوانان از برنامه های اجرا شده در این همایش خانوادگی بود.

ارسال نظرات