دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان کرمان با اشاره به برگزاری تجمع دانشجویی از سوی اکثر استان‌ها در حمایت از کالاهای ایرانی گفت: به دلیل تقارن سفر روحانی به این استان، هنوز درخواست مجوز برای برگزاری تجمع از سوی استانداری صادر نشده است.
کد خبر: ۸۶۷۲۱۸۲
|
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان، امین رجایی دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان کرمان  با اشاره به برگزاری تجمع دانشجویی از سوی اکثر استان ها در حمایت از کالاهای ایرانی گفت: در استان کرمان نیز همانند دیگر استان ها قرار بود تجمعی از سوی دانشجویان دانشگاه های این استان در ۲۰ اردیبهشت ماه برگزار شود که به دلیل تقارن سفر روحانی که البته در ۲۱ اردیبهشت ماه خواهد بود، احتمالا درخواست مجوز از سوی معاونت سیاسی امنیتی استانداری کرمان به ما داده نشود.

 وی با تاکید بر اینکه این تجمع در اعتراض به عملکرد اقتصادی دولت است، گفت: بعید می دانیم که استانداری با برگزاری این تجمع موافقت کند.

 دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان کرمان گفت: تجمع هایی که قبلا نیز در خواست می دادیم با توجه به اینکه هیچ عذری نداشتند با تاخیر به ما جواب می دادند، بعید است که با برگزاری این تجمع موافقت شود.

انتهای پیام/

بسیج دانشجویی

ارسال نظرات