خبرهای داغ:
شهید علی احمد قیطاسی از شهدای والامقام شهرستان نهاوند که پس از 27 سال دوری از وطن به میهن بازگشت به‌عنوان شهید شاخص نیروی انتظامی استان همدان انتخاب‌شده است.
کد خبر: ۸۶۷۲۱۷۵
|
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، هرساله در راستای معرفی شهدا و الگوسازی برای نسل جوان و باهدف شناساندن راه و روش زندگی شهدا تعدادی از شهدای والامقام به‌عنوان شهید شاخص معرفی شم وند که در سال جاری نیز شهید علی احمد قیطاسی به‌عنوان شهید شاخص نیروی انتظامی استان همدان معرفی‌شده است.

شهید قیطاسی از شهدای والامقام شهرستان نهاوند است که سال گذشته پس از تحمل 27 سال دوری از وطن در میان استقبال و تشییع باشکوه مردم نهاوند به میهن بازگشت و در جوار برادر شهیدش آرام گرفت.

شهید علی احمد قیطاسی متولد سال 1344 است و پس از عضویت در ژاندارمری سابق در نوبت‌های مختلف به جبهه‌های جنگ تحمیلی عزیمت می‌کرد.

این شهید بزرگوار آبان ماه سال ۶۶ برای آخرین بار به مرخصی آمد و درحالی‌که خانواده اصرار می‌کردند که چند روزی برای انجام مراسم ازدواجش صبر کند ولی شور و شوق این شهید بزرگوار برای حضور در جبهه مانع از انجام ازدواج شد و این آخرین دیدار خانواده با احمد بود.

بعدازاین ماجرا شهید علی احمد قیطاسی این شهید والامقام در 24 آبان 1366 به اسارت رژیم بعثی عراق درآمد و بعد از شهادت به همراه معاونش شهید سلیمان اکبری که بوشهری است جاویدالاثر می‌شوند و در قبرستان الحصین العماره در منطقه زبیدات دفن می‌شوند که سال گذشته توسط کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح پیکر مطهر ایشان تفحص گردید.

شهید علی احمد قیطاسی بعد از تفحص در میان تشییع باشکوه مردم شهیدپرور نهاوند در تاریخ 13 آذرماه سال 94 در بهشت‌زهرا این شهرستان در جوار دیگر برادر شهیدش شهید علی‌محمد قیطاسی آرام گرفت.

برای مشاهده عکس در سایز بزرگ لطفا بر روی آن کلیک نمایید.


منبع: گرو

انتهای پیام/

ارسال نظرات