خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه شوط:

عقیدتی سیاسی خمیر مایه آمادگی همه جانبه پاسداران می باشد

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه شوط در دیدار با امام جمعه شهرستان گفت: عقیدتی سیاسی خمیر مایه آمادگی همه جانبه پاسداران می باشد.
کد خبر: ۸۶۷۲۱۵۶
|
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۷
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، بمناسبت هفته معلم وهفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه شوط به همراه جمعی از کارکنان و بسیجیان ناحیه از امام جمعه شهرستان دیدار کردند.

حجت الاسلام کاظم عبدالی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه شوط در این دیدار ضمن تبریک هفته معلم و هفته عقیدتی سیاسی اظهار کرد: از آنجا که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان رکن پایدار در پاسدای از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن به رسمیت شناخته شده است و از ابتدای تشکیل سپاه، سرمایه اصلی آن ایمان، معنویت، بصیرت دینی و سیاسی بوده است عقیدتی سیاسی خمیر مایه آمادگی همه جانبه پاسداران می باشد.

وی در ادامه با اشاره به ویژگی های پاسداران بیان کرد: براساس وضعیت آرمانی تعریف شده و مورد انتظار فرمانده معظم کل قوا، سپاه پاسداران باید دارای پاسدارانی بصیر، مومن، باتقوا و انقلابی باشد تا بتواند در تمامی عرصه ها از انقلاب اسلامی پاسداری کند که در این میان عنصر عقیدتی سیاسی باید نهایت تلاش خود را در جهت افزایش آمادگی های معنوی و بصیرتی کارکنان بکار گیرد.

در ادامه امام جمعه شهرستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره علامه شهید مرتضی مطهری نامگذاری سالروز شهادت وی به عنوان هفته عقیدتی سیاسی و هفته معلم را نشانه عظمت شخصیت این استاد فرزانه و عالم وارسته و نقش تاثیر گذار ایشان در تثبیت و نهادینه شدن فرهنگ غنی اسلامی و آرمانهای انقلاب دانست و از تلاشهای کارکنان سپاه و فرهنگیان در عرصه های عقیدتی و تربیتی بخصوص در جبهه فرهنگی تقدیر و تشکر کرد.

ارسال نظرات