"قدرت ایران به قدرت ایمان،باور و ولایتمداری است"

تقویت روحیه استکبارستیزی راهکار مقابله با نفوذ

جانشین سپاه ناحیه خمین وحدت و تبعیت از ولایت فقیه را شرط مقابله با نفوذ دشمن دانست و گفت: مهمترین راه مقابله با نفوذ، تقویت روحیه استکبار ستیزی جوانان است
کد خبر: ۸۶۷۲۰۸۲
|
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۴

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی، سرهنگ دوم پاسدار محمود رضایی در جلسه توجیهی برنامه‌های دفاعی در جمع فرماندهان پایگاه‌ها و شورای حوزه شهید باهنر شهرستان خمین با اشاره به راهکار نفوذ دشمن در ایران اظهار داشت: طرح‌های دشمن برای نفوذ در عرصه‌های مختلف نظام منتهی به شکست خواهد بود.

وی وحدت و تبعیت از ولایت فقیه را شرط مقابله با نفوذ دشمن دانست و افزود: مهمترین راه مقابله با نفوذ، تقویت روحیه استکبار ستیزی جوانان است، برای مقابله با نفوذ باید بر جوانان مومن انقلابی، فعالان فرهنگی مردمی و خودجوش تکیه کرد.

جانشین سپاه ناحیه خمین تصریح کرد: روحیه، نیروی ایمان، توانمندی و شهادت طلبی جوانان ایران اسلامی هر یک به منزله بمب اتمی است و برای مقابله با دشمن وجود همین نیروها کفایت می‌کند لازم نیست که بمب اتم داشته باشیم چراکه همیشه در تمامی مقاطعی که دشمنان نظام اسلامی ایران را تهدید کرده‌اند نیروی قوی ایمان جوانان ایران اسلامی بوده که نقشه‌های دشمنان را نقش برآب کرده است.

سرهنگ دوم پاسدار رضایی تصریح کرد: آمریکا باید بداند که عمر ظلم و استبدادگری رو به پایان است و این دیوانگی محض است اگر کشوری بخواهد خود را با ملت بزرگ ایران اسلامی درگیر کند.

وی در ادامه تاید کرد: شروع جنگ خانمان سوز خواهد بود و دشمن احمق نخواهد بود با نظام جمهوری اسلامی ایران وارد جنگ شود چراکه ممکن است شروع جنگ با آنان باشد ولی به طور یقین پایانش با آنان نخواهد بود چراکه پایان آن را ملت ایران و رهبر انقلاب اسلامی رقم خواهند زد.

جانشین سپاه ناحیه خمین تصریح کرد: ما با دنیا هیچ مشکلی نداریم و هیچ وقت هم قصد تجاوز به هیچ کشوری را نداشته و نخواهیم داشت اما دفاع از کشور، نظام اسلامی، ولی امر مسلمین و آرمان‌های انقلاب که سال‌ها با افتخار برای آن فداکاری کرده‌ایم در سرلوحه برنامه‌های خود داریم.

سرهنگ دوم پاسدار رضایی در ادامه تاکید کرد: دشمنان اسلام، انقلاب و مکتب علوی را به شدت مورد تهدید قرار داده‌اند و راهبرد جدید دشمنان در جنگ نرم تحت عنوان نفوذ خطری آشکار و ویران کننده است، بایستی هوشیار باشیم و به فرمایشات رهبری جامه عمل بپوشانیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مساله هسته‌ای بهانه‌ای بیش در دست دشمنان نیست چراکه قدرت ایران در بمب هسته‌ای و اتمی نبوده بلکه در قلب‌ها، چشم‌ها و ایمان جوانان ایران اسلامی است که قسمتی از آن توسط نیروهای مومن نیروی دریایی سپاه در خلیج فارس به دشمن چشانده شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات