خبرهای داغ:
مادر شهید قربانعلی محمودی‌یکتا؛

فرزندم رفتن به جبهه را یک وظیفه می دانست/شهید من همیشه زنده است

مادر شهید قربانعلی محمودی یکتا گفت: شهید من همیشه زنده است و در هر شرایطی او را در کنار خود احساس می‌کنم و می‌دانم امروز دعای خیر او مرا سرپا نگه داشته است.
کد خبر: ۸۶۷۱۹۷۰
|
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گرمسار،جمعی از بسیجیان بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار به دیدار خانواده شهید قربانعلی محمودی یکتا رفتند و با مادر این شهید به گفت و گو پرداختند.

مادر شهید محمودی یکتا در این دیدار به بیان خاطراتی از فرزند شهیدش پرداخت و گفت:چند روزی قبل از رفتن قربانعلی به جبهه بود که با یک پاکت و چند برگ کاغذ وارد خانه شد،از او جویا شدم که این پاکت چیست؟ پاکت را مخفی کرد و گفت:«بعد از ناهار خواهم گفت!»

او در ادامه بیان کرد:بعد از خوردن ناهار با اسرار من قربانعلی بدون هیچ مقدمه ای پاکت را نشانم داد و گفت:« دفترچه خدمت را پر کرده ام و قصد دارم مثل دیگر جوانان برای دفاع از کشور و خاک و ناموسم به جنگ بروم مادر جان مرا با دعای خیرت همراهی کن.»

مادر شهید محمودی یکتا گفت: تصمیم او قطعی بود و من نیز اورا به خدا سپردم و امروز هم می دانم او در بهترین جا و نزدیک به خدا به زندگی ابدی خود ادامه می‌دهد.

وی اظهار داشت: شهید من همیشه زنده است و در هر شرایطی او را در کنار خود احساس می‌کنم و می‌دانم امروز دعای خیر او مرا سرپا نگه داشته است.

مادرشهید محمودی یکتا در ادامه گفت: ابتدا خبر شهادت را به من ندادند و به من گفته شد پسرم از چند ناحیه بدن آسیب دیده و اکنون در بیمارستان است وقتی به بیمارستان رسیدم پسرم گفت: «مادرجان قربانعلی سالم است و اکنون حال خوش او را هیچ یک از ما نخواهیم داشت؛از این پس تو مادر یک شهید هستی و به این مقام والا باید افتخار کنی؛آرام باش مبدا با گریه و زاری دشمن شاد کن شوی!»

گفتنی است؛ شهید قربانعلی محمودی یکتا متولد 1341 در بمباران هوایی دشمن در منطقه عملیاتی سومار فرزند سوم 22 ساله در تاریخ 1363 بر اثر اصابت گلوله و ترکش به گردن به درجه رفیع شهادت نایل گشت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها