حضور بانوان زنجانی در عرصه اجتماعی و سیاسی و فرهنگی رو به رشد است و در بسیاری مواقع پیشتاز هستند.
کد خبر: ۸۶۷۱۹۴۰
|
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زنجان به حضور بانوان زنجانی در فعالیت های فرهنگی و دینی اشاره کرد و گفت: خوشبختانه طی چند سال اخیر حضور بانوان در عرصه دینی و فرهنگی بسیار برجسته و پر رنگ شده است.

فیروز علی خسروی افزود: در آمارهایی که در مناسبت های مختلف به دست آمده حضور بانوان زنجانی در عرصه اجتماعی و سیاسی و فرهنگی رو به رشد است و در بسیاری مواقع پیشتاز هستند.

وی اظهار کرد: اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زنجان با توجه به حضور فعال بانوان در این عرصه ها و بااستفاده از نیروهای فرهیخته و با مشارکت آنها برنامه های تاثیرگذاری در سالجاری و سال های آینده در بخش خانواده و تحصیلکرده ها پیش بینی شده است.

خسروی با بیان اینکه در مجموع در شهرستان زنجان بیش از ۲۳۰ زن فرهیخته ساماندهی شده است، تاکید کرد: در حال حاضر ۵۰ زن فرهیخته در شهرستان زنجان ساماندهی شده و در بخش تشکل های مردمی ۴۰ زن فرهیخته و در بخش مسئولین هیات مذهبی هم بیش از ۱۴۰ زن فرهیخته شناسایی شده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زنجان گفت: بانوان با حضور خود در عرصه های دینی و فرهنگی در شکل گیری شخصیت فرزندان خود بسیار موثر هستند.

خسروی با بیان اینکه باید حضور بانوان در عرصه های دینی و فرهنگی در جامعه تقویت شود، یاد آورشد: اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زنجان طی سالجاری بر تحقق این امر مهم تاکید جدی دارد.

ارسال نظرات