خوش‌خدمتی کشورهای مرتجع عرب حاشیه خلیج فارس به جایی نرسیده و فتنه‌ای که خود آغاز کردند سرانجام دامن آنها را می‌گیرد.
کد خبر: ۸۶۷۱۹۲۵
|
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۱


خبرگزاری بسیج مازندران، امام جمعه محمودآباد با بیان اینکه ایران هیچ‌گاه آغازگر جنگ نبوده ولی مواضع خود را به صراحت و با صدای بلند اعلام می‌کند، گفت: جبهه جاهلیت برای خوشامد صهیونیست‌ها منطقه را به خاک و خون کشیده است.

حجت‌الاسلام سید داود موسوی اظهار کرد: در بررسی سخنان و مواضع مقام معظم رهبری و ارتباط آن با مسائل داخلی، منطقه‌ای و بین‌المللی مواضع رهبری در حوزه تعلیم و تربیت در دیدار با جمعی از معلمان حکایت از افق بلند و دغدغه‌های اساسی ایشان نسبت به تربیت نسل جدید و جوانان انقلاب اسلامی دارد.

امام جمعه محمودآباد با بیان اینکه ایران هیچ‌گاه آغازگر جنگ نبوده ولی مواضع خود را به صراحت و با صدای بلند اعلام می‌کند، افزود: جبهه جاهلیت برای خوشامد صهیونیست‌ها دنیا را به خاک و خون می‌کشد، ترور و ناامنی را در این منطقه حاکم کرده‌ و از تکفیری‌ها دفاع می‌کند و ناامنی را دامن می‌زند و از ما می‌خواهند ساکت بمانیم تا آنها به منافع نامشروع خود برسند.

این مسؤول تصریح کرد: آنچه که در حلب سوریه چند روزی است می‌گذرد همه و همه ناشی از جنایت اردوگاه جاهلیت مدرن است و به نظام اسلامی ایران می‌گویند در امور منطقه دخالت می‌کند.

موسوی افزود: استکبار جهانی باید بداند حرکتی که در منطقه شروع کرده به طور قطع به ناکامی دشمن صهیونیستی و آمریکایی و متجاوز بودن آنها ختم می‌شود.

وی با بیان اینکه مسیر مقاومت با ایستادگی ملت‌ها به سرانجام مطلوب خود می‌رسد، گفت: خوش‌خدمتی کشورهای مرتجع عرب حاشیه خلیج فارس به جایی نرسیده و فتنه‌ای که خود آغاز کردند سرانجام دامن آنها را می‌گیرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها