مسؤول روابط عمومی سپاه کربلای مازندران:

تعداد و اسامی شهدا مازندرانی مدافع حرم قطعی نیست

چون خبری قطعی از تعداد شهدا و نفرات در دست نیست، نمی‎توان در این ارتباط اطلاع‌رسانی کرد و اطلاع رسانی بدون داشتن اخبار موثق و تایید شده باعث نگرانی خانواده‌ها می‌شود.
کد خبر: ۸۶۷۱۸۹۵
|
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۵



خبرگزاری بسیج مازندران، مسؤول روابط عمومی سپاه کربلای مازندران با اعلام اینکه مرجع رسمی برای بیان تعداد و اسامی شهدا، روابط عمومی سپاه کربلای مازندران است، گفت: تعداد و نفرات شهدا مشخص نیست و هنوز خبری در این ارتباط در دست نیست.

حسینعلی رضایی درباره برخی خبرهای ضد و نقیض از تعداد شهدای مدافع حرم مازندران در روزهای اخیر اظهار کرد: اسامی و تعداد شهدا را در اختیار نداریم.

وی درباره تعداد نیروهای مازندران در بین شهدا گفت: تعداد و نفرات شهدا مشخص نیست و هنوز خبری در این ارتباط در دست نیست.

مسؤول روابط عمومی سپاه کربلای مازندران خاطرنشان کرد: مرجع رسمی برای معرفی و تعداد شهدا، معاونت روابط عمومی سپاه کربلای استان مازندران است.

وی با اعلام اینکه هنوز چون خبری قطعی از تعداد شهدا و نفرات در دست نیست، نمیتوان در این ارتباط اطلاع‌رسانی کرد، گفت: اطلاع رسانی بدون داشتن اخبار موثق و تایید شده باعث نگرانی خانواده‌ها  و مردم غیور  دیار علویان می‌شود.

رضایی از رسانه ها و کاربران فضای مجازی خواست تا اخلاق رسانه ای را مراعات کنند و ادامه داد: با مشخص شدن وضعیت نهایی اسامی شهدا و صحت اخبار ،  روابط عمومی و تبلیغات سپاه کربلا، جهت انتشار موضوع به رسانه های استان اطلاع رسانی خواهد کرد، .اللهم ارزقنا شهادت فی سبیلک.

ارسال نظرات
پر بیننده ها