مسئول سازمان بسیج کارمندان استان کرمان گفت : بدون شک یکی از محورهای اصلی در تداوم گفتمان انقلاب اسلامی و جلوگیری از انحراف آن،‌ همین پدیده مبارکی است که با انقلاب، متولد شده است، با دفاع مقدس رشد کرده است و برکات زیادی را پس از جنگ، نصیب ایران اسلامی کرده است.
کد خبر: ۸۶۷۱۸۸۱
|
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۸
به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان، مسئول سازمان بسیج کارمندان استان کرمان دردیداربا مدیرکل اداره راه ومسکن وشهرسازی استان کرمان گفت :بسیج و بسیجی، روح بزرگی است که خود را وقف رشد اسلام و انقلاب در دوره‌ای کرده که سرگرمی‌های گوناگون با ظاهری جذاب در انتظار جوانان است.
وی افزود : بدون شک یکی از محورهای اصلی در تداوم گفتمان انقلاب اسلامی و جلوگیری از انحراف آن،‌ همین پدیده مبارکی است که با انقلاب، متولد شده است، با دفاع مقدس رشد کرده است و برکات زیادی را پس از جنگ، نصیب ایران اسلامی کرده است.
مسئول بسیج کارمندان استان اظهار داشت : بسیج سازندگی و خدمت به مناطق محروم و حضور در لحظات حساس نظام و ملت ایران را هرگز فراموش نخواهند کرد. چنین نهالی که قد کشیده و روز به روز بر ثمرات آن افزوده می‌شود، ناگزیر آفات متعددی را به خود جلب می‌کند و این بر عهده باغبان است که آفاتش را زدوده و آن را مهیای فردا سازد.
حسینخانی با اشاره به بیانات رهبر انقلاب تصریح کرد : قطعاً هیچ کس نباید کل بسیج و نیروهای انقلابی را به تندروی متهم سازد، اما این واقعیت نیز درست است که خودِ نیروهای بسیجی باید با اطاعت از توصیه‌های مقتدای خود، بهانه به دست دیگران نداده و با گرایش‌های تندروانه دیگران همراهی نکنند، کمااینکه در عمده وقایع پس از انقلاب، همین‌گونه بوده است
ارسال نظرات