همایش فصلی شورای مجمع استانی سازمان بسیج پیشکسوتان به میزبانی کانون بسیج پیشکسوتان دشتستان در حرم شهدای گمنام شهر برازجان برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۷۱۸۷۷
|
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۴

 به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتستان، در این همایش که با حضور بازنشستگان سپاه و یادگاران هشت سال دفاع مقدس برگزار شد،مسئول هماهنگ کننده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: مردم به گفتمان اصل انقلاب در مقابل گفتمانی که قصد خارج کردن انقلاب از مسیر خود را دارد پایبند هستند و با حضور گسترده خود در انتخابات این را به خوبی نشان دادند.

 سهراب انبارکی افزود: تلاش و کوشش انقلاب این است که دولت اسلامی، حکومت اسلامی و تمدن نوین اسلامی تشکیل بدهد و باید از گفتمانی حمایت کرد که در این مسیر حرکت می کند.

وی با بیان اینکه دشمن می خواهد گفتمان انقلاب را از مسیر خارج و شکاف در حاکمیت انقلاب ایجاد کند، خاطر نشان کرد: اگر کسی فکر کند آمریکا به راحتی از اصول خود در مقابل انقلاب اسلامی ایران کوتاه می آید ساده اندیشی است زیرا اختلاف آنها با ما اختلاف بر سر موشک و بمب اتم نیست بلکه اختلافات ما گفتمانی است.

حسین زنده بودی(مسئول بسیج پیش کسوتان استان بوشهر) نیز در این همایش گفت: اول معلم عالم خداوند متعال است و معلمی شغل انبیاست و شان معلمین باید حفظ شود تا بتوانند با فراغ بال و بدون دغدغه به تعلیم و تربیت فرزندان این مرز و بوم بپردازند.

انتهای خبر

ا

ارسال نظرات