محمدرضا شریفی نیا معتقد است در سینما کمتر پیش آمده بازیگری زیر بار انجام کارهای سخت مانند گریم نرفته باشد.
کد خبر: ۸۶۷۱۸۶۳
|
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۰
به گزارش خبرگزاری بسیج، محمدرضا شریفی‌نیا بازیگر سینما و تلویزیون در خصوص انعطاف پذیری بازیگر برای نزدیک‌تر شدن به نقش خود گفت: کارهای سختی که من و برخی از همکارانم برای رسیدن به نقشی باور پذیر انجام دادیم را می‌توان جزو اعمال حرفه‌ای یک بازیگر قلمداد کرد. به عنوان نمونه برای نقش محمد حنفی در سریال «مختار» در ابتدا حدود 6 ساعت گریم می‌شدم که چهار ساعت و نیم به طول می‌انجامید. همچنین برای نقش ولید 15 کیلو وزن اضافه کردم.

وی افزود: یک بازیگر باید آنقدر انعطاف پذیر باشد تا نسبت به نقش و پروژه‌ای که در آن حضور دارد نهایت همکاری را انجام دهد. البته این منعطف بودن و تعامل با کارگردان باید تا جایی پیش برود که موجب ضرر و زیان طرفین از هر جهت نشود.

این بازیگر ادامه داد: خوشبختانه فکر نمی‌کنم در سینمای ما بازیگری باشد که زیر بار گریم‌های سنگین و کارهایی که او را به نقش نزدیک می‌کند، نرود که این موضوع نشان حرفه‌ای بودن و احساس مسئولیت آنها است.

شریفی‌نیا خاطر نشان کرد: به شخصه سعی کردم با کارگردان و گروه فیلمسازی به تعامل برسم و زیر بار انجام کارهای دشوار بروم و این موضوع در آثارم مشخص است به نحوی که می‌توان گفت متخصص پذیرش گریم‌های سخت هستم.

ارسال نظرات