حمید
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین/
حجه الاسلام تویسرکانی گفت: برجام محصول عمل نکردن به تدابیر رهبری در چند سال اخیر بود که باعث شد کشور ایران توافقنامه برجام امضاء کند.
کد خبر: ۸۶۷۱۸۰۷
|
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا تویسرکانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین کشور در نشست حکمت مطهر در سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام اظهار کرد: ایلام برای من مهد دلیران و شیران بحساب می آید که در دفاع از اسلام و تشیع کمتر از شهر مذهبی قم نیست و بهترین منطقه مرزی در دفاع از کشور بوده است.

وی عرصه ی مبانی فکری و کارآمدی نظام را دو مبنای مهم عنوان کرد و گفت: در عرصه مبانی فکری دشمنان زیادی داریم، اما دستانمان پر از غنای فرهنگی است و با ایستادگی در برابر دشمنان با مناظره پیروز میدان هستیم.

حجت الاسلام تویسرکانی با اشاره به اینکه شهید مطهری در برابر تفکر خشک جاهلانه و سکولار ایستادگی می کرد؛ اذعان داشت: استاد شهید مطهری هم با مادی گرایان و هم با متحجران فکری می جنگید.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین افزود: گروهک فرقان، استاد مرتضی مطهری را به شهادت رساندند و این افراد همان متحجرانی بودند که از اسلام آمریکایی و تشیع لندنی پیروی می کردند.

حجت الاسلام محمد رضا تویسرکانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج اظهار کرد: اگر کتب استاد مطهری، آیت اله مصباح یزدی، امام خمینی(ره)، مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و جوادی آملی مطالعه شود می تواند ما را از انحرافات فکری بیمه کند.

وی گفت: عرصه عملکردی را باید بیشتر تقویت کرد، و با توجه به شعار سال که اقتصاد مقاومتی است، آن را عملی و در زندگی فردی و اجتماعی آن را پیاده سازیم.

نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج تاکید کرد: برجام محصول عمل نکردن به تدابیر رهبری بود؛ ملت بزرگ ایران قصد ظلم به هیچ کشوری ندارد و کشوری که بتواند با تفکر خود موشک های دور برد را طراحی کند و شهر های موشکی را بسازد پس می تواند دیگر تفکرات خود را در جنبه های اقتصاد مقاومتی شکوفا کند.

ارسال نظرات