به همت تربیت بدنی و هیئت والیبال شهرستان گناوه و همکاری فدراسیون والیبال کشور دوره نخست مربی گری درجه 2والیبال بانوان استان بوشهر در گناوه برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۷۱۷۵۲
|
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از گناوه ، در این دوره آموزشی تعداد 25 نفر از خوهران مربی که دوره درجه سه این رشته ورزشی را گذرانده اند ، جهت آموزش دوره مربی گری درجه 2والیبال زیر نظر مربیان مطرح کشوری به مدت 8 روز آموزش می بینند.

خدیجه نامدار مربی تیم ملی والیبال با نوان کشور در سال 84 که به عنوان یکی از سه مربیان حاضر در این دوره حضور دارد گفت: استان بوشهر در زمینه ورزش والیبال پشرفت بسیار خوبی داشته است و لازم است در این زمینه نیز بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

این مربی فدارسیون والیبال کشور ابراز داشت : با توجه به علاقمندی بانوان والیبالیست استان بوشهر وپیشرفت بانوان این استان و شهرستان گناوه در این زمینه و همچنین وجود امکانات مناسب و با توجه به در خواست هئیت والیبال شهرستان گناوه به فدراسیون والیبال کشور در تهران نسبت به بر گزاری دوره نخست مربی گری درجه 2 والیبال بانوان استان بوشهر در گناوه اقدام شده است.

مربی سوپر لیگ والیبال مقامهای اول کشور در سال 1388 در پایان گفت: در این دوره نیز شرکت کنندگانی جهت آموزش از استان فارس ، و همچنین شهرهای استان بوشهر حضور بهم رسا نیده اند .

ملیحه عباس پور دیگر مربی این دوره نیز گفت: برگزاری این کلاس آموزشی سبب می شود تا مربیان والیبال بتوانند دوره های ارتقاء را بهتر و راحتر طی کنند.

این مدرس فدراسیون والیبال کشور نیز افزود: با توجه به مشاهده وجود استعدادهای بسیار بالا در زمینه والیبال بانوان در استان بوشهر ، لازم است ، مسئولان در این زمینه بیشتر تلاش نمایند تا شاهد رشد بیشتر ورزش والیبال با نوان استان بوشهر و حضور در میادین قهرمانی بیشتر باشیم.

عبد الرسول حیاتی دبیر هیئت والیبال شهرستان گناوه نیز گفت: در این دوره آموزشی نیز تلاش شده است تا با همکاری فدراسیون والیبال کشور از بهترین مربیان روز کشور نیز بهره مند شویم.

لازم به یاداوری است: خانم خدیجه نامدار نیز علاوه بر مسئو لیت های بیان شده نیز هم اکنون نیز مدرس دانشگاه تربیت بدنی تربیت معلم تهران و خانم عباسی نیز هم اکنون مربی سوپر لیگ والیبال استان فارس می باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها