حسین شرفخانلو از تالیف کتاب “شبیه خودش” که روایت زندگی شهید جبهه مقاومت، حامد جوانی است، خبرداد و گفت: این کتاب توسط انتشارات روایت فتح منتشر شده که اخیرا بخشی را نیز ویژه‌ی شهدای مدافع حرم در این انتشارات ایجاد کرده‌اند.
کد خبر: ۸۶۷۱۵۹۸
|
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۴

به گزارش سرویس بنیاد فرهنگی روایت خبرگزاری بسیج، حسین شرفخانلو افزود: ما در مشورت با همکاران به این نتیجه رسیدیم که از میان شهیدان مدافع حرم، حامد جوانی به دلیل وجود برخی مولفه‌های خاص در زندگی‌اش، بهتر می‌تواند در به انجام رساندن این رسالت، از ما دستگیری کند.

نویسنده‌ی این کتاب در خصوص وجه تسمیه‌ی اثر خود توضیح داد: بیشتر دوست داشتم نامی را برای کتاب انتخاب کنم که گویای شباهت معروف بین حامد جوانی و الگوی او یعنی حضرت ابوالفضل(ع) باشد که هرچه بیشتر فکر می‌کردم، کمتر به نتیجه می‌رسیدم.

وی ادامه داد: در پی توسلی که به خود شهید و حضرت عباس(ع) داشتم یکی از دوستانم با من تماس گرفته و خوابی را که دیده بود برای من تعریف کرد؛ او گفت حامد به خوابش آمده و گفته نام کتاب را "شبیه خودش” بگذارید! این درحالی بود که آن رفیقم از تالیف کتاب کاملا بی‌خبر بود.

شرفخانلو اظهار کرد: به نظر من در نوشتن کتاب این حامد بود که ما را انتخاب کرد نه اینکه ما او را انتخاب کنیم و همچنین نام کتاب را او خود به من هدیه کرد.

وی از رونمایی این اثر در روزهای آخر نمایشگاه کتاب تهران خبر داد و ابراز کرد: "شبیه خودش” داستان زندگی شهید حامد جوانی  از زمان تولد تا شهادت و بعد از آن را شامل می‌شود که اطلاعات و خاطرات مورد نیاز را در مصاحبه با والدین شهید و همرزمان و فرماندهان ارشد جبهه مقاومت جمع آوری کرده‌ایم.

گفتنی است "شبیه خودش” سومین اثر منتشر شده‌ی این نویسنده است.

ارسال نظرات