خبرهای داغ:
امام جمعه موقت شیراز:

مدافعان برجام در مقابل رفتارها و اقدامات خصمانه آمریکا چه پاسخی دارند؟

امام جمعه موقت شیراز گفت: آنان‌که می‌گفتند در پسابرجام درهای رحمت الهی بر روی کشور باز می‌شود در مقابل اقدامات و رفتار آمریکا چه پاسخی دارند.
کد خبر: ۸۶۷۱۵۳۹
|
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۵

حجت‌الاسلام سید ابوفاضل رضوی اردکانی با بیان اینکه عده‌ای می‌گفتند «در پسابرجام درهای رحمت اللهی بر روی مملکت باز می‌شود» امروز در مقابل رفتارها و اقدامات خصمانه آمریکا چه پاسخی دارند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با برشمردن ویژگی‌های منحصربه‌فرد شهید استاد مرتضی مطهری گفت: شاید چند قرن طول بکشد تا انسانی از نظر دانش و فکر و فلسفه جای خالی این شهید بزرگوار را پر کند.

رضوی اردکانی همچنین با اشاره به ادعاهای پوچ آمریکا در مورد گرفتن خسارت از ایران تصریح کرد: باید هیئتی از حقوقدانان ایرانی علیه جنایات و خسارت‌های بسیاری که آمریکایی‌ها در طول تاریخ نسبت به کشور ما مرتکب شده‌‌اند در دادگاه لاهه اقامه دعوا کنند.

وی همچنین با برشمردن ویژگی‌های بسیج و بسیجی خاطرنشان کرد: هرجا که روحیه بسیجی حاکم بوده شاهد شاهکارهایی در زمینه‌های علمی، نظامی و ... بوده‌ایم که این روحیه باید در اداره‌های ما حاکم شود.

خطیب موقت جمعه شیراز با انتقاد از بی‌توجهی برخی از کارمندان گفت: برخی از کارمندان ادارات تصور می‌کنند فقط باید حقوق بگیرند و به کار ارباب‌رجوع توجهی ندارند که باید اخراج شوند.

امام‌جمعه موقت شیراز همچنین با انتقاد از وضعیت بیمه‌های درمانی و نحوه برخورد با بیماران فقیر بیان کرد: دولت باید به حال بیمارانی که توانایی پرداخت هزینه‌های سرسام‌آور را ندارند‌ فکری بکند چراکه کسانی که به نان شب محتاج هستند چگونه می‌توانند ازپس هزینه‌های سنگین درمان خود برآیند.

وی همچنین خواستار برپایی جشن‌های میلاد امام حسین (ع) و روز پاسدار به‌مدت یک هفته شد و گفت: اگر امام حسین (ع) نبود اسلام نیز نبود و این سپاه پاسداران بوده که امروز خار چشم دشمنان شده و اقتدار و قدرت کشور را به‌وجود آورده است.

خطیب موقت نماز جمعه شیراز همچنین با اشاره به دست‌کاری‌های بشر در طبیعت تصریح کرد: بیشترین سهم در تخریب محیط‌زیست را آمریکایی‌ها در جهان دارند.

وی همچنین با اشاره به تأکید اسلام بر پرورش انسان افزود: باید به‌جای آموزش‌وپرورش، پرورش‌وآموزش داشته باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها