فرمانده سپاه ناحیه فومن با تاکید بر اینکه آمریکا مورد اعتماد نیست گفت: امروز با برجام نافرجام خاکریزهای آمریکا در کشور ما مشخص است؛ افزون بر آن ما باید نگاه مان به داخل کشور باشد و با استفاده از اقتصاد مقاومتی از این مقطع حساس عبور کنیم.
کد خبر: ۸۶۷۱۵۱۰
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، سرهنگ پاسدار فردین میرزاپور در جمع فرماندهان پایگاه های مقاومت و شورای حوزه مقاومت شهید دستغیب شهری بر تقویت روحیه جهادی فرماندهان بسیج تاکید و اظهار کرد: باید در سال 95 کار تحولی انجام دهیم.

وی با بیان اینکه 54 قطعه زمین برای ساخت پایگاه های مقاومت در سطح شهرستان تهیه شده و ساخت آنها شروع شده است گفت: برای کار تحولی به مکان تحولی نیاز داریم؛ مسجد، مزار شهدا و پایگاه های مقاومت مکان های تحولی ماست.

فرمانده سپاه ناحیه فومن با تاکید بر اینکه با تبعیت از افکار و اندیشه های امام(ره) باید مانع تحریف آن افکار و آرمان در سطح جامع شویم افزود: ما سرباز ولایتیم و همیشه گوش به فرمان ولی فقیه زمان مان هستیم و باید در مقابل این تحریف ها بایستیم و روشنگری نماییم .

میرزاپور بر تاکید مقام معظم رهبری بر بصیرت افزایی و جلوگیری از تحریف و اندیشه های امام خمینی (ره) اشاره کرد و افزود: متاسفانه جمله دنیای امروز دنیای مذاکره است نه دنیای موشک! از سوی کسانی مطرح می شود که به دنبال تحریف آرمان های امام امت هستند.

وی با تاکید بر اینکه آمریکا مورد اعتماد نیست گفت: امروز با برجام نافرجام خاکریزهای آمریکا در کشور ما مشخص است؛ افزون بر آن ما باید نگاه مان به داخل کشور باشد و با استفاده از اقتصاد مقاومتی از این مقطع حساس عبور کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه فومن اضافه کرد: در مراسم پیش گنگره 800 شهید؛ شهدای روحانی شهرستان به سخنران مراسم که دیدگاه های حضرت آقا را برجسته نمود؛ اعتراض داشتند و مطالبی را در جراید مطرح نمودند سخنران، سپاه و بسیج را فتنه گر معرفی نمودند؛ دوست دارند در جلسات سکوت اختیار کنیم !

سرهنگ میرزاپور در ادامه تاکید کرد: امروز همه ما مدیون خون شهدا هستیم؛ وقتی فرزندان شهدای مدافع حرم رو می ببینیم می توانیم به سادگی از کنارشان بگذریم؟! مسئولین شهرستان در موقع مسئولیت گرفتن بسیجی هستند!.

وی اذعان کرد: امروز ریس جمهور ما آمریکا را دزد سرگردنه خطاب می کند، تازه فهمیدند، این همه حضرت آقا تاکید کرد تازه فهمیدند؛ چه بلایی بر سر صنعت هسته ای آوردند، برجام چه فرجامی داشت ؟!

فرمانده سپاه ناحیه فومن با انتقاد از وضع بد حجابی و بی حجابی در سطح شهرستان گفت: با توجه با وضعیت گردشگری شهرستان باید با این آسیب های فرهنگی برخورد شود.

میرزاپور بدحجابی را در مغازه ها، خیابان ها و برخی از ادرات قابل توجیه ندانست و خواستار برخورد با آنها شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: هر جا ارزش های انقلاب کم رنگ شود؛سپاه و بسیج آنجا را پررنگ می کند. 

ارسال نظرات