خبرهای داغ:
رئیس هیأت دو و میدانی آذربایجان غربی خبر داد

افتخارآفرینی قهرمان پرتاب چکش آذربایجان غربی در مجارستان

رئیس هیأت دو و میدانی آذربایجان غربی از افتخارآفرینی «کاوه موسوی» قهرمان پرتاب چکش استان در مسابقات مجارستان خبر داد.
کد خبر: ۸۶۷۱۵۰۱
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۵
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، حسین فهیمی در جلسه هماهنگی برنامه‌های نیمه نخست سال که در سالن جلسات هیأت دو و میدانی آذربایجان غربی تشکیل شد، اظهار داشت: کاوه موسوی یکی از قهرمانان صاحب‌نام و پرآوازه نه‌تنها در شهرستان ارومیه بلکه آذربایجان غربی نیز قلمداد می‌شود تا جایی که در رشته پرتاب چکش افتخارات زیادی را در مسابقات مختلف کسب می‌کند.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه این قهرمان شایسته پرتاب چکش کشور از تاریخ 10 اسفند سال گذشته در اردوی آمادگی کسب سهمیه المپیک 2016 در مجارستان با همراهی مربیان و کادر فنی مجرب در حال تمرین است، ادامه داد: این ورزشکار نام‌آور در مسابقات اوپن داخلی کشور فوق در شهر مس پریم در جایگاه نخست ایستاد.

این مسئول ضمن ابراز خشنودی از اینکه پژمان قلعه‌نوعی در این سری از مسابقات سوم شد، خاطرنشان کرد: در استان ما استعدادهای ورزشی کم‌نظیری وجود دارد که باید برای شناسایی، تقویت و پرورش نخبه‌های موجود در رشته‌‌‌های گوناگون به صورت جدی گام برداشته شود، تا اینکه در عرصه‌های گوناگون برای کشورمان افتخار کسب کنند.

این فعال ورزشی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن اشاره به چشمگیر بودن فعالیت‌های کمیته امور بانوان هیأت دو و میدانی استان، افتخارآفرینی پریناز ابراهیمی در مسابقات قهرمانی بانوان کشور و ایستادن وی در سکوی نخست پرتاب چکش اشاره کرد و افزود: فعالیت‌های کمیته بانوان نیز براساس تقویم ورزشی ابلاغی با جدیت ادامه دارد.

فهیمی، صدرنشینی ابراهیمی در رقابت‌های دو و میدانی آغاز فصل قهرمانی بانوان کشور را به جامعه ورزشی استان و خانواده وی تبریک گفت، اضافه کرد: ابراهیمی قهرمان شایسته و آینده‌دار آذربایجان غربی در ماده پرتاب چکش است، که در این رقابت‌ها با پرتابی معادل 46 متر و 63 سانتی‌متر به قهرمانی دست یافته است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه فرهاد ابراهیمی پرتابگر چکش آذربایجان غربی در مسابقات قهرمانی کشور در ماده پرتاب چکش به نائب قهرمانی دست یافته است، ادامه داد: این موفقیت با پرتابی معادل 55 متر و 86 سانتی‌متر به دست آمد که حاصل آن آویختن مدال نقره بر گردن قهرمان آذربایجان غربی بود.

رئیس هیأت دو و میدانی آذربایجان غربی با اظهار اینکه علی مرادی پرتابگر چکش دیگر استان نیز در این سری مسابقات جایگاه سوم ایستاد، خاطرنشان کرد: در این مسابقات با پرتاب معادل 53 متر و 20 سانتی‌متر مدال برنز از آن آذربایجان غربی شد.

فهیمی با اشاره به اینکه رقابت‌های مورد اشاره با حضور ورزشکاران و قهرمانان دو و میدانی سراسر ایران اسلامی برگزار می‌شود، گفت: رقابت‌ها با حضور داورانی مجرب در مواد مختلف هم اکنون در حال برگزاری است، که امیدوار هستیم نفرات اعزامی از استان به موفقیت‌های چشمگیر دست پیدا کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار