خبرهای داغ:
مدیر کانون بازنشستگان تامین اجتماعی آذربایجان‌غربی خبر داد

پرداخت 470 فقره وام قرض‌الحسنه به بازنشستگان در آذربایجان‌غربی

مدیر کانون بازنشستگان تامین اجتماعی آذربایجان غربی گفت: 470 فقره وام قرض‌الحسنه به بازنشستگان آذربایجان‌غربی پرداخت شد.
کد خبر: ۸۶۷۱۵۰۰
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۳
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، داداش محمدی اظهار داشت: سال گذشته در مجموع 470 فقره وام قرض‌الحسنه در قالب قرعه‌کشی به بازنشستگان زیرپوشش این مجموعه در آذربایجان غربی پرداخت شده است، تا در زمینه‌های مختلف مسائل، مشکلات و دغدغه‌های خود را حل کنند که روند فوق امسال نیز ادامه پیدا می‌کند.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه وام‌های قرض‌الحسنه مورد اشاره برای اینکه در اختیار متقاضیان قرار گیرد در بین افراد واجد شرایط قرعه‌کشی شده و در نهایت به افراد مختلف این مبالغ در راستای رفع مسائل و مشکلات‌شان پرداخت شد، ادامه داد: امسال نیز با هدف جلب رضایت جامعه در این سمت و سو اقدام می‌شود.

مدیر کانون بازنشستگان تامین اجتماعی آذربایجان غربی از ریاست بانک رفاه کارگران ارومیه به دلیل همکاری نزدیک و صمیمانه با این مجموعه و عوامل آن قدردانی کرد، گفت: کارشناسان این مجموعه سال گذشته 120 فقره وام خارج از نوبت به متقاضیان این ارگان پرداخت کردند، که این موضوع جای تقدیر و تشکر دارد.

وی ضمن تاکید بر ضرورت خدمات‌دهی به صورت گسترده به جامعه هدف، متذکر شد: در خانواده‌های بازنشستگان زیرپوشش این مجموعه بیماران سرطانی، هموفیلی، تالاسمی و ... وجود دارد، همچنین بازنشستگان باید برای ازدواج، تحصیل و رفع مشکلات فرزندان و اعضای خانواده‌های خود اقدام کنند، بنابراین می‌طلبد که بیشتر و جدی‌تر برای حمایت از آنها گام برداشته شود.

*انعقاد قرارداد با بیمه ایران برای خدمات‌رسانی به بازنشستگان

مدیر کانون بازنشستگان تامین اجتماعی آذربایجان غربی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن ابراز خشنودی از انعقاد قرار داد با شعب بیمه ایران و خدمات‌رسانی به جامعه هدف، خاطرنشان کرد: از این رهگذر 861 نفر به شعبه بیمه ایران برای دریافت خدمات موردنیاز مراجعه کرده‌اند، تا از خدمات مختلف مانند بیمه شخص ثالث خودرو بهره‌مند شوند.

محمدی در بیان اقدامات صورت گرفته در این سازمان به انعقاد قرار داد با فروشگاه‌های مختلف برای فروش اقساطی لوازم خانگی و وسایل برقی مختلف اشاره کرد و بیان داشت: به این ترتیب برای رفع مشکل تامین جهیزیه فرزندان بازنشسته‌ها اهتمام شده است، که خوشبختانه این خدمت نیز مورد استقبال قرار گرفت.

این مسئول همچنین اعزام به سفرهای زیارتی و ... را مورد اشاره قرار داد، گفت: سال گذشته در مجموع یک هزار و 480 نفر به مشهد مقدس اعزام شده‌اند، که یک تعداد از آنها به صورت رایگان و برخی نیز با مشارکت خودشان در این سفر زیارتی و معنوی حضور پیدا کرده‌اند.

وی در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به اینکه روز جهانی کار و کارگر و همچنین هفته کارگر را پشت‌سر گذاشته‌ایم، بر ضرورت تلاش مضاعف برای رفع مشکلات معیشتی جامعه هدف و تلاشگران عرصه صنعت و تولید اشاره کرد و بیان داشت: این نگرش مثبت و سازنده نسبت به کارکنان صنایع و کارخانه‌‌ها باید در دستگاه‌های اجرایی مختلف شکل پیدا کند.

مدیر کانون بازنشستگان تامین اجتماعی آذربایجان غربی نام‌‌گذاری سال جدید به عنوان «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» توسط رهبر معظم انقلاب را مورد اشاره قرار داد، گفت: باید ضمن استفاده از همه ظرفیت‌های موجود در واحدهای تولیدی و صنعتی شور و نشاط مضاعف برای فعالیت بیشتر فراهم آورد، تا اینکه شعار سال رنگ و بوی تحقق پیدا کند هم اینکه منویات رهبری به تدریج جامه عمل بپوشد.

ارسال نظرات